• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Usenet: waarom gaat de download snelheid continue omlaag?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter td99
  • Startdatum Startdatum
T

td99

Een week geleden 20 mbits/s, gisteren niet hoger dan 15 Mbits, vandaag elke uur lager nu maar 1.5 Mbits met Chello Extreme.
Doet Chello de kraan langzamer dicht op poort 119 naarmate je meer download?
50 MB Test download van UPC gelijktijijdig geeft 11 Mbits/s.
 
Hier precies hetzelfde.
De ene keer loopt de snelheid volluit en dan weer zeer laag.
Ik betaal toch niet voor niks voor de snelheid waar ik recht op heb?
Ik zit namelijk bij eweka en daar geven ze ook al aan dat Chello op bepaalde tijden de boel afknijpt.
Lijkt wel of ze ons lopen te bedonderen.
 
Ik zit bij Giganews en mijn snelheid komt niet meer boven de 6Mbit 2 dagen geleden zat ik nog op 18Mbit.
Zowel de amerikaanse als de europese server krijg ik traag binnen, op zowel poort 119, 23 en 80 dat maakt niets uit...
 
Ik zie ineens dat er al een heel topic hierover bestaat.
https://ziggoforum.nl/topics/14216/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
td99 zei:
Een week geleden 20 mbits/s, gisteren niet hoger dan 15 Mbits, vandaag elke uur lager nu maar 1.5 Mbits met Chello Extreme.
Doet Chello de kraan langzamer dicht op poort 119 naarmate je meer download?
50 MB Test download van UPC gelijktijijdig geeft 11 Mbits/s.

Gebruik eens Xoftspy om te scannen. Dan haal je er meer uit dan Adaware en Spybot.
En vertrouw zeker niet op Norton !!
 
Ik heb alle variaties doorgenomen met de helpdesk van Usenetserver maar kom niet mee hoger als 200-300 Kbps ....

moest van usenet ook eens bij mijn isp aan de bel gaan hangen ...

hoop dat de ''storing'' weer snel voorbij is
 
Terug
Bovenaan