• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

usenet loopt af zoek een andere!!

Berichten
251
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
over 7 dagen loopt mijn halfjaar hitnews af en wil gaan overstappen ,maar twijvel nog ..
iemand die deze user gebruikt sunny en mij een eerlijk antwoord kan geven of dit echt goed is??
uiteraad vergelijk ik het nu met hitnews.
of mij een andere alternatief kan verwijzen.
liefst met 30 lijntjes of meer en niet al te duur??

ik zit tussen deze te denken
sunny
supernews
newsxs
of toch maar weer hitnews

iemand..
las op de site dat supernews ploblemen geeft met xbox360 game,s downloaden .
sunny heeft maar 20 lijntjes
newsxs is wat duurder
tja hitnews was redelijk
 
verkaik zei:
sunny heeft maar 20 lijntjes

Met die 20 lijntjes kan je ook je maximale snelheid halen hoor.
Mensen staren zich veel te blind op het aantal lijntjes wat je tot je beschikking hebt.
20 lijntjes is echt niet slechter dan bijvoorbeeld 30 òf 40.
Tenzij je 2.5Mb/s per thread hebt of zo, maar over het algemeen heb je al aan 6 òf 8 lijnen voldoende.
Meer dan de snelheid van je abonnement bij UPC zal je niet halen.
 
verkaik zei:
over 7 dagen loopt mijn halfjaar hitnews af en wil gaan overstappen ,maar twijvel nog ..

sunny
supernews
newsxs
of toch maar weer hitnews

Van dit lijstje is supernews de grootste en beste, maar ik ben natuurlijk niet geheel onpartijdig :)
Neem voortaan een maand abonnement en neem elke maand een ander tot je tevreden bent. Als je begint met supernews zul je daar waarschijnlijk ook blijven, bevalt het niet dan ga je naar de volgende.
 
Ik zit nu via https://www.i-telligent.nl/ en dat werkt prima. We delen het met z'n 3en dus zijn voor 1,50 per maand klaar. (meer dan 20 mbit heb ik niet nodig)
 
oke supernews .nou dan mijn laatste vraag kan je nou wel of niet xbox360 game,s downloaden met supernews ..of klopt het wat ze zeggen dat dit niet kan?????
 
verkaik zei:
oke supernews .nou dan mijn laatste vraag kan je nou wel of niet xbox360 game,s downloaden met supernews ..of klopt het wat ze zeggen dat dit niet kan?????

Veel Xbox-games zijn inderdaad verwijderd bij Supernews nav klachten van de auteursrechthebbenden (notice & takedown).
 
Creative Solution zei:
Veel Xbox-games zijn inderdaad verwijderd bij Supernews nav klachten van de uitgeverijen (notice & takedown).
mmm dat is wel minder aangezien ik best wel vaak deze game,s download ..tja moet toch snel een beslissing nemen

en deze kan ik wel maandelijks opzeggen toch .las iets over automatige verlenging ..terwijl er op hun site staat maandelijks opzegbaar!)
 
verkaik zei:
en deze kan ik wel maandelijks opzeggen toch .las iets over automatige verlenging ..terwijl er op hun site staat maandelijks opzegbaar!)

Het wordt automatisch verlengd (handig, hoef je niet iedere keer met iDeal te betalen), tenzij je via je account (inlog op site) aangeeft te willen stoppen. Dus gewoon maandelijks opzegbaar. Zolang je maar niet gelijk voor een jaar tekent ;)
 
Rikh zei:
Ik zit nu via https://www.i-telligent.nl/ en dat werkt prima. We delen het met z'n 3en dus zijn voor 1,50 per maand klaar. (meer dan 20 mbit heb ik niet nodig)


500 dagen retentie / plus hij is wel erg duur.

supernews 1233 dagen retentie voor nog geen 7 euro
 
newsXs, hoe kom je daar zo bij? 500 dagen retentie vind ik niet meer van deze tijd voor een payserver.
 
Terug
Bovenaan