T
trojan222
Vandaag had ik na een tijdje gewerkt te hebben weer ineens vrij. Dus weer wat filmpjes in de wachtrij gezet. Ik ben om 9:00 begonnen.
Normaliter had ik met mijn abbo rond de 90Mbps. Nu haal ik soms zelfs 130!!! Dit al de gehele dag. Ik ben er blij mee hoor maar ik vraag me wel af wat ineens de verbeterin gis. Want met name tijdens de spitstijden had ik altijd een in zakking van de snelheid. soms to wel 60 Mbps.
Ik heb thuis niets verander aan mijn configuratie.
Mijn news provider is giganews
Normaliter had ik met mijn abbo rond de 90Mbps. Nu haal ik soms zelfs 130!!! Dit al de gehele dag. Ik ben er blij mee hoor maar ik vraag me wel af wat ineens de verbeterin gis. Want met name tijdens de spitstijden had ik altijd een in zakking van de snelheid. soms to wel 60 Mbps.
Ik heb thuis niets verander aan mijn configuratie.
Mijn news provider is giganews