• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Usenet en CPU gebruik

  • Onderwerp starter Onderwerp starter debden
  • Startdatum Startdatum
D

debden

Ik heb afgelopen week op een PC Windows 7 Ultimate geinstalleerd, en alles draait prima.
Het is een AMD triple core met 2 gig geheugen.. en een hoop (10) schijven

Met Win XP liep Newsleecher helemaal perfect. Nu met Win7 slaat mijn processor helemaal op hol.. zit tussen de 50% en de 70%

Draai met Newsleecher 3.9 final, en heb ook 4.0 beta7 geprobeerd. Ook met Alt.binz of grabit gebeurt hetzelfde... PC is weinig bruikbaar tijdens downloaden..

Weet iemand of ik een intelling ergens om moet zetten, om dit te verhelpen

Extra info
AVGfree draait
Malwarebytes draait
 
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens en zoek op AVG.
Op sommige machines vertraagt die de hele boel. Het uitzetten van een bepaalde functie lost dat meestal op. Zoniet dan een andere antivirus proberen.
Twee scanners (AVG en Malwarebytes) tegelijk draaien, is ook vragen om vertraging / problemen.
 
Ik had op Windows 7 Grabit en alt binz draaien
In het begin liep het als een trein maar na een tijdje slaat ie muur vast
Bij vista en xp geen last van
Heb hier UPC Smart Guard op staan
 
Johnny54 zei:
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens en zoek op AVG.
Op sommige machines vertraagt die de hele boel. Het uitzetten van een bepaalde functie lost dat meestal op. Zoniet dan een andere antivirus proberen.
Twee scanners (AVG en Malwarebytes) tegelijk draaien, is ook vragen om vertraging / problemen.

Maar als ik in mijn taakbeheer kijk, als Newsleecher draait, dan is het alleen het download programma wat cpu gebruikt... en niet de virus...

En deze 2 Anti vir. naast elkaar draaien prima... Dus denk niet dat dat het probleem kan zijn.. maar ik ga even expirimenteren..
 
Ik heb ook Windows 7 en ook gebruik ik newsleecher.
Maar ik heb geen problemen.

Mijn pctje heeft maar een AMD x2 en 4GB ram.
Wel vreemd dat een ander programma zoals Grabit hetzelfde heeft.

Probeer eens als het kan, de map waar jij je downloads zet niet te laten scannen door AVG.
Heb je Newsleecher op een processor gezet? Of staat hij gewoon op alle drie?
 
Ik heb een Intel Quad-Core(2,66Ghz), 4 GB intern en draai Win7-ultimate. Ik gebruik als virusscanners Avast EN Microsoft Sercurity Essentials. Ben nu aan het downloaden met Newsleecher 7 beta en heb géén enkel probleem. De max-belasting van mijn CPU is 20%, intern geheugen wordt voor max 43% gebruikt en mijn downloadsnelheid ligt op 21,70 Mbps.
Al met al ben ik een tevreden mens
 
Terug
Bovenaan