S
Simon1980
Hoi allen,
Ik heb iets vreemds bij het downloaden via nieuwsserver astraweb. Wanneer ik alles via mijn externe HDD laat lopen, dowloaaden+repareren en uitpakken, dan haal ik 'maar' 50 Mbit. Laat ik echter de dowload+evt. reparatie via de interne HDD van mijn Zotac atom mimipc lopen, dan haal ik volle bak, 60 Mbit.
Uitpakken gaat net als andere dingen zoals kopiëren met zo'n 10 al 11 Megabytes, omgerekend zo'n 100 Mbits. Ik vind dit geen probleem, maar opmerkelijk is het wel. Volgens een vriend van me ligt het aan het feit dat er processorkracht gevraagd wordt tijdens een download naar een usb 2 hdd. Heeft iemand zoiets al eens eerder gehad?
Groeten.
Simon
Ik heb iets vreemds bij het downloaden via nieuwsserver astraweb. Wanneer ik alles via mijn externe HDD laat lopen, dowloaaden+repareren en uitpakken, dan haal ik 'maar' 50 Mbit. Laat ik echter de dowload+evt. reparatie via de interne HDD van mijn Zotac atom mimipc lopen, dan haal ik volle bak, 60 Mbit.
Uitpakken gaat net als andere dingen zoals kopiëren met zo'n 10 al 11 Megabytes, omgerekend zo'n 100 Mbits. Ik vind dit geen probleem, maar opmerkelijk is het wel. Volgens een vriend van me ligt het aan het feit dat er processorkracht gevraagd wordt tijdens een download naar een usb 2 hdd. Heeft iemand zoiets al eens eerder gehad?
Groeten.
Simon