Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In principe moet je de router instellen op dynamic-ip verkrijgen, maar zo te zien zoekt de router dat zelf uit en hoef je dat in principe niet zelf te doen.
Je moet wel voordat je de router aanzet even je kabelmodem uit en aanzetten, waardoor hij reset. Anders wil hij niet praten met je router (tenzij je vooraf het mac-adres gecloond hebt).
Dus eerst de netwerk kabel losnemen van je modem, daarna modem uitzetten, en na +/- 10 seconden weer aanzetten, kabels aansluiten naar je router en de router aanzetten.
heb zelf een us robotics model 8003 en die wilde alleen goed werken na het clonen van het mac adress ....misschien geldt dat voor alle usr routers .....voor het klonen viel steeds de verbinding na 1 of 2 dagen weg ....daarna nooit meer gebeurd .