Zojuist ging de telefoon, met onderdrukt nummer, eenmalig over en een blik in de routerlogs leerde me dat de Internetverbinding onderuit gegaan was en binnen luttele seconden opnieuw werd opgebouwd.
Tja, dat dit een telefoonsignaal genereert wist ik al (en is overdag ook helemaal niet erg) maar is een uptime van ca. 22 dagen eigenlijk normaal?
Ik kan me herinneren dat de modem vroeger (toen alles beter was..) wel eens een dag of 60 onafgebroken in de lucht was.
Een +punt bij dit alles: er gingen geen T3 en/of T4 fouten aan vooraf!
Tja, dat dit een telefoonsignaal genereert wist ik al (en is overdag ook helemaal niet erg) maar is een uptime van ca. 22 dagen eigenlijk normaal?
Ik kan me herinneren dat de modem vroeger (toen alles beter was..) wel eens een dag of 60 onafgebroken in de lucht was.
Een +punt bij dit alles: er gingen geen T3 en/of T4 fouten aan vooraf!