• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Upstream power 527 dBmV!!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nisei
  • Startdatum Startdatum
N

Nisei

Bij menu 1789 zie ik dat de upstream power van mijn mediabox 527dBmV is. Dat is toch 10x te hoog? Waar kan dat aan liggen?
 
Zo'n hoog signaal kan de mediabox niet eens uitsturen.
Het zal wel 52.7 zijn, ook al staat dat er niet.
 
Als anderen met een Cisco ook even kunnen kijken bij dat menu?
Ben wel benieuwd.
 
Heel vreemd. Als het een firmware bug was dan zou het bij iedereen zo moeten zijn.
 
Nisei, ik heb ook een Cisco 8685 (in tegenstelling tot Franz die een 8485 heeft) en krijg ook in het menu gewoon 449dBmV oftewel 44.9dBmV dus. Je moet er even een [punt] 'bij lezen' :)

Niets aan de hand, de upstreamwaarde van je modem zal ongeveer rond 47.7dBmV zitten.
Niet iets om je druk over te maken.
 
Ah bedankt, toch nog een zinvol antwoord :)
Een bugje in de 8685 firmware dus.
 
Terug
Bovenaan