• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uploadsnelheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

:'(hallo kan iemand mij vertellen waarom mijn up snelheid naar mijn ftp server maar met 2/3 de van mijn snelheid max 300 kb/s is
en hoe ik dit op zou kunnen lossen
verder staan er geen programmas aan of zoiets :embarassed:
 
ikkeenjij zei:
:'(hallo kan iemand mij vertellen waarom mijn up snelheid naar mijn ftp server maar met 2/3 de van mijn snelheid max 300 kb/s is
en hoe ik dit op zou kunnen lossen
verder staan er geen programmas aan of zoiets :embarassed:
Hallo,

Via wat upload jij de bestanden naar de FTP?
 
ben je nog wakker?
ik doe het dus via fireftp van firefox
wat is jouw up snelheid ongeveer?
 
ikkeenjij zei:
ben je nog wakker?
ik doe het dus via fireftp van firefox
wat is jouw up snelheid ongeveer?
Bij mij gaat dat uploaden zo snel dat ik het niet eens kan zien!

Naar wat voor site upload jij? (gratis server of betaalde)
 
Hier zelfde via ftp kom ik niet hoger dan 600KB/ps dit maakt niet uit via welke ftp ik het doe en welke proggy maakt ook weinig uit, doe ik speedtest dan haal ik wel de volle 6Mbit/s.

Met ftp mis ik dus altijd rond de 125a150KB/ps.

Zijn ftp's met gbit lijnen.
 
Devil-Strike.net zei:
Hier zelfde via ftp kom ik niet hoger dan 600KB/ps dit maakt niet uit via welke ftp ik het doe en welke proggy maakt ook weinig uit, doe ik speedtest dan haal ik wel de volle 6Mbit/s.

Met ftp mis ik dus altijd rond de 125a150KB/ps.

Zijn ftp's met gbit lijnen.
Maar waar zien jullie de snelheid dan?
 
hey davy nog ff over de upload snelheid
als ik upload naar mijn seedbox doet ie er toch gauw 2 uur over om er een film op te zetten hoe snel gaat dat bij jou dan want we hebben de zelfde verbinding toch
dus dezelfde snelheden denk ik dan.
alvast bedankt voor je hulp
 
ikkeenjij zei:
hey davy nog ff over de upload snelheid
als ik upload naar mijn seedbox doet ie er toch gauw 2 uur over om er een film op te zetten hoe snel gaat dat bij jou dan want we hebben de zelfde verbinding toch
dus dezelfde snelheden denk ik dan.
alvast bedankt voor je hulp
Kijk jij vertelt nu dat je er een film opzet. (dat duurt inderdaad wel lang)

Wat gebeurd er als je een klein bestandje erop zet? (Gaat dit sneller)
 
Terug
Bovenaan