S
sammy
Hallo,
Ik heb een site gemaakt met studio webdesign pro 3 nu wil ik mijn site uploaden naar de webspace ik moest eerst mijn accout activeren dat heb ik gedaan. Dan moest ik naar https://homedrive.home.nl als ik hier kom moet je gebruikersnaam doen ik toets dan het eerste deel van mijn email adres. Maar dat werkt niet.
Weet ieman een oplossing alvast bedankt
Ik heb een site gemaakt met studio webdesign pro 3 nu wil ik mijn site uploaden naar de webspace ik moest eerst mijn accout activeren dat heb ik gedaan. Dan moest ik naar https://homedrive.home.nl als ik hier kom moet je gebruikersnaam doen ik toets dan het eerste deel van mijn email adres. Maar dat werkt niet.
Weet ieman een oplossing alvast bedankt
ops: