• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uploaden naar je eigen Ziggo website

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Boven
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Boven

Hallo,

Ik heb sinds de overgang van @Home naar Ziggo problemen bij het opslaan van mijn in Word gemaakte website pagina's. Ik krijg dan de melding dat de pagina niet is opgeslagen. In ca. 50% van deze mislukte gevallen gooit hij ergens op de server alle foto's door elkaar en komen de foto's op totaal de verkeerde plaats te staan in het document.:evil::evil:

Weet iemand waaraan dit kan liggen?

Vragen aan de klantenservice worden standaard beantwoord met verwijzing naar de telefonische helpdesk. Daar heb ik geen zin in, die zijn totaal onbereikbaar en kost me klauwen met geld.

Ben benieuwd of iemand deze problemen herkend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan