• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

uploaden bij XSNews, tot nu toe altijd een probleem - HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
451
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,

ik post met regelmaat ... zoek maar op ftd naar mijn posternaam .. maar ik heb nu al zo vaak problemen. Nu kan ik weer niet posten.

Heb 2 lijntjes aanstaan in Powerpost en ik heb geen download client (in mijn geval AltBinz) open staan...

Kan Chelloo.nl hierin bemiddelen? Via de mail of via het forum bij XSNews kom ik er niet uit! Ik zit nog steeds op een antwoord op mijn mail van een maand geleden te w8ten!

Een screenshot van de foutmelding is bijgevoegd

Alvast bedankt

PS: tijdens posten van dit bericht begon één lijntje weer te werken maar op de tweede kreeg ik nog steeds de foutmelding..
 
shadowfighter zei:
Hoi,

ik post met regelmaat ... zoek maar op ftd naar mijn posternaam .. maar ik heb nu al zo vaak problemen. Nu kan ik weer niet posten.

Heb 2 lijntjes aanstaan in Powerpost en ik heb geen download client (in mijn geval AltBinz) open staan...

Kan Chelloo.nl hierin bemiddelen? Via de mail of via het forum bij XSNews kom ik er niet uit! Ik zit nog steeds op een antwoord op mijn mail van een maand geleden te w8ten!

Een screenshot van de foutmelding is bijgevoegd

Alvast bedankt

PS: tijdens posten van dit bericht begon één lijntje weer te werken maar op de tweede kreeg ik nog steeds de foutmelding..

Waarom stel je er niet 4 in? Als beide draadjes blijven hangen ligt alles stil.
 
omdat ik denk dat ik anders teveel gebruik... die melding krijg ik ook vaak...
 
4 threads gebruiken is niet teveel hoor. Maar zo op het XS News forum te lezen zijn er weer problemen met de updoos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan