- Berichten
- 451
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hoi,
ik post met regelmaat ... zoek maar op ftd naar mijn posternaam .. maar ik heb nu al zo vaak problemen. Nu kan ik weer niet posten.
Heb 2 lijntjes aanstaan in Powerpost en ik heb geen download client (in mijn geval AltBinz) open staan...
Kan Chelloo.nl hierin bemiddelen? Via de mail of via het forum bij XSNews kom ik er niet uit! Ik zit nog steeds op een antwoord op mijn mail van een maand geleden te w8ten!
Een screenshot van de foutmelding is bijgevoegd
Alvast bedankt
PS: tijdens posten van dit bericht begon één lijntje weer te werken maar op de tweede kreeg ik nog steeds de foutmelding..
ik post met regelmaat ... zoek maar op ftd naar mijn posternaam .. maar ik heb nu al zo vaak problemen. Nu kan ik weer niet posten.
Heb 2 lijntjes aanstaan in Powerpost en ik heb geen download client (in mijn geval AltBinz) open staan...
Kan Chelloo.nl hierin bemiddelen? Via de mail of via het forum bij XSNews kom ik er niet uit! Ik zit nog steeds op een antwoord op mijn mail van een maand geleden te w8ten!
Een screenshot van de foutmelding is bijgevoegd
Alvast bedankt
PS: tijdens posten van dit bericht begon één lijntje weer te werken maar op de tweede kreeg ik nog steeds de foutmelding..