• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upload speed om te huilen na upgrade 120/10

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Q
  • Startdatum Startdatum
Q

Q

hoi allemaal , long time no see :D
nu moet ik toch maar weer een keertje een post maken want ik ben niet tevreden voor het eerst sinds lange tijd , en zoals men zegt , een tevreden roker is geen onrust stoker :D:D


ik ben verleden week geupgrade naar een 120/10 verbinding , en sinds dien is me upload langzaam.

mijn upload is nu een stabiele 1,2mb ipv de beloofde 10mb

ik heb uploads getest via ssh/ftp/http en op alle protocollen kom ik niet boven de 1.2mb


nu wil het dat een kennis van mij ook heeft geupgrade naar 120/10 en die heeft opeens hetzelfde probleem.

met mijn vorige abo haalde ik wel de volle 2.5mb , en die kennis van mij haalde met zijn oude abo 5mb upload speed


ik heb nu alles getest , en zelfs de helpdesk gebeld , en die zegt dat alle waardes goed zijn

Trouwens met de upc speedtest haal ik wel de benodigde snelheden , maarja dat ding ken ik dus niet vertrouwen blijkt wel :)


groetjes :)


even een updatje , ik heb het net nog bij weer een andere kennis getest die verledenweek vrijdag is geupgrade naar 120/10 , en die komt ook niet boven de 1.22mb upload speed , en wij zitten allemaal in amsterdam .
 
Ik had tot een tijdje geleden ook 120 op 1052 en een bedroevende upload en vaak verbindingsproblemen. Ik heb daarover contact gehad met Webcare en mijn modem is een paar dagen aan de monitor gehangen terwijl ik flink aan het uploaden was. Dat zag er niet goed uit.

Nu krijgen we hier, in elk geval op 1052, een capaciteitsuitbreiding d.w.z. ik heb nu 4 downstream kanalen en 1 upstream kanaal. Dat gaat dan 8 down en 4 up worden waarna een groot deel van dit soort problemen achter de rug zou moeten zijn.

Je kunt eens kijken in je modem of je ook nog op 4 down en 1 up zit, dan krijg je waarschijnlijk ook die capaciteitsuitbreiding zo tegen eind november. Heb je wel al 8/4 dan zou ik eens contact opnemen met Jordy van het webcare team. Wel een beetje geduld hebben want ze hebben het vreselijk druk ;)
 
mja t lijkt mij toch niet zo dat 3 mensen die upgraden naar de 120/10 dat ze allemaal opeens niet meer boven de 1.2mb upload speed komen ,,,, voor de upgrades haalden wij wel de volle speed .

op postcode 1082 , 1034, 1033 en 1094 , beetje vreemd of heel toevallig datop al deze adressen na de upgrade de hele upload speed inmekaar is gestort.

greets
 
Tsja, het was ook maar een suggestie om eens contact op te nemen met Jordy van het Webcare team...

Doe ermee wat je wil, niets doen schiet niet erg op dunkt me ;)
 
jaja ik heb al een berichtje gestuurd :)
en ik weet niet waar jij de suggestie vandaan haalt dat ik geen contact op zou nemen met jordy ,, ik kan het niet terug lezen :D

groetjes
 
Q zei:
en ik weet niet waar jij de suggestie vandaan haalt dat ik geen contact op zou nemen met jordy ,, ik kan het niet terug lezen :D

Nee, ik eigenlijk zelf ook niet maar de indruk ontstond bij mij. Enfin, misverstand maar ik hoop voor je dat het bij jou/jullie snel wordt opgelost...
 
het lijkt erop dat alles weer naar behoren werkt :D
ik hoop dat ik nog te horen krijg wat het probleem nou geweest is .

groetjes
 
Ik zit het zo ff te lezen en er valt me iets op. Je hebt het erover dat je 1,2mb haalt. Is dat mbit of megabyte. Als het megabyte is klopt het gewoon want dat is 10mbit.
 
Terug
Bovenaan