P
pmf
Ik ben sinds ongeveer twee weken geswitched naar de 150/10 abo. Ik maak gebruik van de online backup dienst van KPN. Deze is ingesteld om iedere nacht om 01:00 een backup te draaien (helaas geen instelling in de client software om gebruik bandbreedte te maximaliseren). Bij mijn voormailge abo (60/5) gaf dit nooit problemen, ja de downloadsnelheid zakte volledig in, maar de verbinding hield stand. Met de nieuwe upload snelheid begint de backup, er wordt vol upload gas gegeven, maar na ongeveer 10 minuten valt de verbinding compleet weg, zowel download als upload, en is er een herstart van de modem (Horizon box)nodig om weer online te komen. Heeft er iemand soortgelike ervaringen?
