P
pieterellen
Hallo allemaal ben weer terug bij chello,na 4 jaar xs4all overgestapt op extreme,alles geinstalleerd werkte meteen goed maar helaas de download snelheid is erg traag,hoop deze week van chello een oplossing te krijgen,we hebben echt van alles geprobeerd nu maar afwachten.3647kb/s
Heeft iemand ideen laat me ze weten,ps. de mensen bij chello doen tegenwoordig echt hun best ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden.
9/19/2007 11:31 AM GMT 24.132.209.11 3647 kb/s 1386 kb/s 71 ms Groningen ~ 100 mi
9/19/2007 1:41 PM GMT 24.132.209.11 3572 kb/s 1318 kb/s 63 ms Groningen ~ 100 mi
9/19/2007 12:07 PM GMT 24.132.209.11 3357 kb/s 1878 kb/s 66 ms Groningen ~ 100 mi
Ik hoop wat van jullie te horen alvast bedankt.
Heeft iemand ideen laat me ze weten,ps. de mensen bij chello doen tegenwoordig echt hun best ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden.
9/19/2007 11:31 AM GMT 24.132.209.11 3647 kb/s 1386 kb/s 71 ms Groningen ~ 100 mi
9/19/2007 1:41 PM GMT 24.132.209.11 3572 kb/s 1318 kb/s 63 ms Groningen ~ 100 mi
9/19/2007 12:07 PM GMT 24.132.209.11 3357 kb/s 1878 kb/s 66 ms Groningen ~ 100 mi
Ik hoop wat van jullie te horen alvast bedankt.