• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upload chello extreme erg laag 3647kb/s svp help

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pieterellen
  • Startdatum Startdatum
P

pieterellen

Hallo allemaal ben weer terug bij chello,na 4 jaar xs4all overgestapt op extreme,alles geinstalleerd werkte meteen goed maar helaas de download snelheid is erg traag,hoop deze week van chello een oplossing te krijgen,we hebben echt van alles geprobeerd nu maar afwachten.3647kb/s
Heeft iemand ideen laat me ze weten,ps. de mensen bij chello doen tegenwoordig echt hun best ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden.
9/19/2007 11:31 AM GMT 24.132.209.11 3647 kb/s 1386 kb/s 71 ms Groningen ~ 100 mi
9/19/2007 1:41 PM GMT 24.132.209.11 3572 kb/s 1318 kb/s 63 ms Groningen ~ 100 mi
9/19/2007 12:07 PM GMT 24.132.209.11 3357 kb/s 1878 kb/s 66 ms Groningen ~ 100 mi
Ik hoop wat van jullie te horen alvast bedankt.
 
Hier al gekeken?

https://chelloo.nl/Ziggo/internet-algemeen/nieuw-chello-abonnement-extreem-traag-t19940.0.html
 
h3b zei:
Hier al gekeken?

https://chelloo.nl/ziggo/internet-algemeen/nieuw-chello-abonnement-extreem-traag-t19940.0.html
bedankt voor de tip maar heb ik al gedaan.
 
^^^Waarschijnlijk ligt het daar niet aan, z'n snelheid is daar te hoog voor.

Wat haal je voor snelheden op https://test.net.upc.nl ?
 
René [Mr. Jinx] zei:
^^^Waarschijnlijk ligt het daar niet aan, z'n snelheid is daar te hoog voor.

Wat haal je voor snelheden op https://test.net.upc.nl ?

dit zijn ze,
Maximum snelheid voor UPC Internet extreme: 20480 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 3379 Kbit/sec
422.4 KByte/sec
52.8 x ISDN

De behaalde snelheid is: laag :'( :'( :'(
 
Zit er een router tussen?
Staat de netwerkkaart wel op 100Mbit (halfduplex of fullduplex maakt soms ook uit).

Als dit het allemaal niet is. en je hebt ook je firewall etc uitgesloten, dan zal het probleem toch bij UPC liggen lijkt me.
 
René [Mr. Jinx] zei:
Zit er een router tussen?
Staat de netwerkkaart wel op 100Mbit (halfduplex of fullduplex maakt soms ook uit).

Als dit het allemaal niet is. en je hebt ook je firewall etc uitgesloten, dan zal het probleem toch bij UPC liggen lijkt me.
Ik heb net bericht gehad dat zij (upc) denken dat het modem stuk is,morgen komt er een monteur en volgens Upc moet alles het dan weer goed doen.Monteur gaat het modem omruilen.

Ik hoop het en zal het morgen zeker even laten weten op dit forum.Ps. de netwerkkaart vanmiddag nieuw gekocht een linksys alles goed ingesteld en daarna voor de zekerheid ook nog een keer met de helpdesk alles staat goed ingesteld,nee er zit geen router tussen.
Alvast bedankt voor het meedenken en ik hoop tot morgen met goed bericht.
Grt. Pieter.
 
Zoals beloofd monteur is geweest modem vervangen afijn alles geprobeerd maar het helpt niks,het enige wat nu goed werkt is downloaden via xsnews snelheden van gemiddeld 2mbps,chello weet het nu ook niet meer mij is aangeboden om nu maar het power pakket te nemen maar ja ik weet niet of dan mijn nieuwsgroepen qua snelheid dan ook achter uit gaan,kan iemand mij dat vertellen?
Afijn jammer...
 
pieterellen zei:
Zoals beloofd monteur is geweest modem vervangen afijn alles geprobeerd maar het helpt niks,het enige wat nu goed werkt is downloaden via xsnews snelheden van gemiddeld 2mbps,chello weet het nu ook niet meer mij is aangeboden om nu maar het power pakket te nemen maar ja ik weet niet of dan mijn nieuwsgroepen qua snelheid dan ook achter uit gaan,kan iemand mij dat vertellen?
Afijn jammer...
Extreme = 20Mbit = 2,5Mbyte
Power = 6Mbit = 750Kbyte

Dus daar ga je flink inleveren als ik het goed lees dat je nu via xsnews 2Mbyte haalt, of is dit toch maar 2Mbit. In dit geval kan UPC niet leveren en zou ik gezien de snelheid terugstappen naar de aanbieding Power+Anytime voor €29,95 of weer een adsl provider nemen waar je meer snelheid haalt voor de prijs
 
Terug
Bovenaan