- Berichten
- 3.019
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Vanochtend een zeer leuk mailtje ontvangen als XSNews klant.
Aangezien XS ook de chelloo abbo's verzorgd wou ik dit jullie niet onthouden
Retentie van dik een jaar op komst. Dit zou geweldig zijn. Kan je nog eens iets missen
Aangezien XS ook de chelloo abbo's verzorgd wou ik dit jullie niet onthouden
Beste Abonnee,
Met deze mail willen we u op de hoogte brengen van de vele veranderingen en verbeteringen die op komst zijn. Na als eerste Usenet provider twee jaar geleden de lat te hebben verhoogd van 30 dagen naar 100 retentie en 100 Mbit accounts, willen we weer op alle fronten een flinke sprong maken. Dus kort en goed: veel netwerkcapaciteit en vooral heel veel retentie!
Het gaat om de volgende veranderingen:
Retentie uitbreiding naar 400 dagen
Door de enorm toegenomen uploads van de laatste maanden, was onze retentie helaas teruggelopen naar circa 85 dagen. We hebben onlangs voldoende opslag bijgeplaatst voor minstens 400 dagen retentie. De extra retentie zal vanaf volgende week elke dag met 1 dag groeien. Dus eind februari zal de retentie ongeveer 120 dagen zijn, eind maart 150 enzovoorts.
Verhuizing 27 en 28 januari
Omdat we in ons huidige datacentrum uit ons jasje zijn gegroeid, gaan we naar een nieuw datacentrum verhuizen. De verhuizing zal plaatshebben op dinsdag en woensdag 27 en 28 januari. De werkzaamheden zullen tussen 9:00 en 19:00 worden uitgevoerd. Omdat we al onze apparatuur verhuizen, kunnen gedurende deze tijd downtimes voorkomen.
Nieuw netwerk
Met het verhuizen van datacentrum, gaan we ook het dataverkeer via ons eigen netwerk versturen. Hiervoor is een nieuw netwerk opgebouwd met een totale capaciteit van meer dan 100Gbit. Ook in de toekomst kan XS News hiermee altijd de maximale snelheid bieden.
We hopen u hiermee weer goed op de hoogte te hebben gebracht.
Met vriendelijke groet,
Het XS News team
Retentie van dik een jaar op komst. Dit zou geweldig zijn. Kan je nog eens iets missen
