• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upgrade vraag

Berichten
12
Hoi,

's avonds word mijn internet een stuk trager. komt het wellicht dat er dan meer mensen in de buurt aan het internetten zijn?
wanneer ik van 25 naar 60mb ga word het dan beter 's avonds?
is mijn abbo dam wederom 1 jaar verlengd en dus niet eerder opzegbaar?

bedankt
Raymond
 
Hi,

Je abonnement is dan met 1 jaar verlengd ja.
Je krijgt ook een nieuwe modem omdat jou modem geen 3.0 modem is.
Grote kans dat het allemaal stabieler is, de Cisco EPC3212 draait namelijk op meer kanalen en is stabieler.
 
Terug
Bovenaan