Hoi,
's avonds word mijn internet een stuk trager. komt het wellicht dat er dan meer mensen in de buurt aan het internetten zijn?
wanneer ik van 25 naar 60mb ga word het dan beter 's avonds?
is mijn abbo dam wederom 1 jaar verlengd en dus niet eerder opzegbaar?
bedankt
Raymond
's avonds word mijn internet een stuk trager. komt het wellicht dat er dan meer mensen in de buurt aan het internetten zijn?
wanneer ik van 25 naar 60mb ga word het dan beter 's avonds?
is mijn abbo dam wederom 1 jaar verlengd en dus niet eerder opzegbaar?
bedankt
Raymond