"upgrade" voor gratis tv-kaart

E

ERiQ

Ik krijg hem net via de email binnen.

From: "UPC Nederland" <[email protected]>
To: <[email protected]>
Subject: chello aanbieding
Date: vrijdag 2 juli 2004 23:21

Mail aan chello abonnees

Betreft: verkeerde brief

UPC Nederland heeft deze maand een mooie aanbieding voor chello abonnees. Wij hebben vandaag de eerste chello abonnees per brief hierover geïnformeerd. Helaas hebben wij moeten constateren dat enkele chello abonnees, door een adresverwisseling, een verkeerde brief hebben ontvangen.
Mocht dit voor u het geval zijn, excuses daarvoor.

Uit eerdere reacties hebben wij kunnen afleiden dat er veel interesse bestaat voor het "TV op je PC pakket" onder huidige abonnees. Wilt u dit pakket ook bemachtigen? Kijk dan snel voor de juiste aanbieding en actievoorwaarden op www.chello.nl of www.upc.nl.

Met vriendelijke groet,

Ivo Tempelman
UPC Nederland

Pure afzetterij, mij niet gezien!
 

powerquest

Forum Gebruiker
Berichten
415
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Jan Willem zei:
Acceptable Use Policy
Dit geld op dit moment alleen vanaf classic abonnees of hoger

Het staat er echt..Jammer dat ik geen scanner heb anders kon ik je de brief laten zien..Is er niemand anders die deze brief ook heeft gehad waarin staat dat chello light een AUP heeft...??
 
D

dano

Uit eerdere reacties hebben wij kunnen afleiden dat er veel interesse bestaat voor het "TV op je PC pakket" onder huidige abonnees. Wilt u dit pakket ook bemachtigen? Kijk dan snel voor de juiste aanbieding en actievoorwaarden op www.chello.nl of www.upc.nl.

eh waar dan?
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.227
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hier kun je actie voorwaarden lezen.
Het mooiste vindt ik wel "zolang de voorraad strekt".
Dus met een beetje pech verwerkt chello jouw overstap naar een sneller (duurder) waar je weer 1 jaar aan vast zit en vervolgens krijg je geen kaart want de voorraad was op.

     Of ze sturen hem, net als de brieven, naar de verkeerde klant. ;D

Offtopic
Dat met die AUP voor chello light wordt nu toch wel erg vreemd.  ???
Eerst staat het in de advertenties in een paar grote kranten, nu staat het ook in een officiele brief van UPC / chello  en op de chello site bij abonnementen was er ook een aantal dagen geen datalimiet vermeld. Die staat er nu dus weer wel.
Vreemd, vreemd, vreemd.
 
S

SpeedyGJ

Vreemde is dat ik al (volgens mij) meer dan 1/2 jaar totaal geen mail van chello heb gekregen, geen snelheidsverhoging, ook niet dit, nah vaag :/
 

Santana

Forum Gebruiker
Berichten
52
SpeedyGJ zei:
Vreemde is dat ik al (volgens mij) meer dan 1/2 jaar totaal geen mail van chello heb gekregen, geen snelheidsverhoging, ook niet dit, nah vaag :/

Ik krijg ook niet alle mailtjes van Chello, maar deze is wel aangekomen (hoewel een stuk later dan bij andereren hierboven [Sat, 3 Jul 2004 03:27:02 +0200]).

En gezien al het andere genoemde commentaar blijft het een vage actie...
 
A

adlowie

Mail aan chello abonnees

Betreft: verkeerde brief

UPC Nederland heeft deze maand een mooie aanbieding voor chello abonnees. Wij hebben vandaag de eerste chello abonnees per brief hierover geïnformeerd. Helaas hebben wij moeten constateren dat enkele chello abonnees, door een adresverwisseling, een verkeerde brief hebben ontvangen.
Mocht dit voor u het geval zijn, excuses daarvoor.

Uit eerdere reacties hebben wij kunnen afleiden dat er veel interesse bestaat voor het "TV op je PC pakket" onder huidige abonnees. Wilt u dit pakket ook bemachtigen? Kijk dan snel voor de juiste aanbieding en actievoorwaarden op www.chello.nl of www.upc.nl.

Met vriendelijke groet,

Ivo Tempelman
UPC Nederland



En bedankt hè IVO!
 
Q

qliqi

Hier ff mijn reactie.... stelletje grrrrrrrrrrrrrrrr


> Mail aan chello abonnees
>
> Betreft: verkeerde brief
>
> UPC Nederland heeft deze maand een mooie aanbieding voor chello abonnees. Wij hebben vandaag de eerste chello abonnees per brief hierover geïnformeerd. Helaas hebben wij moeten constateren dat enkele chello abonnees, door een adresverwisseling, een verkeerde brief hebben ontvangen.
> Mocht dit voor u het geval zijn, excuses daarvoor.
>
> Uit eerdere reacties hebben wij kunnen afleiden dat er veel interesse bestaat voor het "TV op je PC pakket" onder huidige abonnees. Wilt u dit pakket ook bemachtigen? Kijk dan snel voor de juiste aanbieding en actievoorwaarden op www.chello.nl of www.upc.nl.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Ivo Tempelman
> UPC Nederland



Mijn antwoord:

Geachte heer Tempelman,

Vergissing??? Vergissing??? Dacht t ff niet he!

Zoals U wellicht weet ben ik al een aantal jaren een klant bij UPC, waar ik zowel van de Digitale als de Chello-Classic diensten gebruik maak. Lijkt me vrij logisch dat ik als trouwe Chello-abonnee gewoon van dezelfde aanbieding gebruik kan maken als de nieuwe abonnee's????????????????????????

Ik ben immers niet overgaan op een goedkoper abonnement.....
Mocht het hier inderdaad om een foutieve verzending gaan moeten jullie je echt rot-schamen!!!!

Voor mij een "TV op je PC pakket" dus...... Gratis!!!!

Met vriendelijke groet,

M. Postma
 
Bovenaan