- Berichten
- 251
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
het valt mij op nu ik 60mb heb en deze nieuwe thomsen modem .dat hij met downloaden veelste laag komt en nooit in de buurt komt van de 60mb uiterst 49mb
voorheen met mijn 30 mb en de oudere modem haalde ik ruim boven de 30 mb meestal was dit 35mb
dus lijkt mij dat het plobleem echt in de thomsen modem moet zitten ..en ja wat kan ik daar aan doen .
?
voorheen met mijn 30 mb en de oudere modem haalde ik ruim boven de 30 mb meestal was dit 35mb
dus lijkt mij dat het plobleem echt in de thomsen modem moet zitten ..en ja wat kan ik daar aan doen .
?






