• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update Mediabox?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter animalking
  • Startdatum Startdatum
A

animalking

Hallo allemaal,

Gisterenavond viel mij op dat toen ik op bed lag, rond een uur of half 11, mijn Mediabox opeens aanging uit zijn eigen. Vervolgens draaide ik me om en zag dat er op het scherm "Load...." stond.

Ongeveer een minuut later ging de Mediabox weer uit en zag ik de tijd niet meer op het scherm staan,
maar stond er '"--/--". Pas weer een halve minuut later kwam de tijd er weer te staan.

Heeft iemand anders dit ook vernomen en hoe komt het? Is de Mediabox HD DVR soms geüpdate gisteren?

Vriendelijke groet,
Pieter
 
animalking zei:
Heeft iemand anders dit ook vernomen en hoe komt het?

De Cisco 8685 DVR in de woonkamer doet dit en de Thomson DVR op de slaapkamer doet dit. Elke dag, is standaard. 10 minuten na het uitschakelen van het apparaat. Waarom? Kijken voor update en nog wat andere dingen. Dus ook zonder softwareupdate gebeurt dit.
 
Creative Solution zei:
De Cisco 8685 DVR in de woonkamer doet dit en de Thomson DVR op de slaapkamer doet dit. Elke dag, is standaard. 10 minuten na het uitschakelen van het apparaat. Waarom? Kijken voor update en nog wat andere dingen. Dus ook zonder softwareupdate gebeurt dit.

Oke, dan weet ik dat. Bedankt voor je informatie ;)

PS: Ik heb de Cisco 8485 HD DVR, maar blijkbaar doet die het dus ook. ::)
 
Ik heb trouwens nog één vraagje.

Bij UPC on Demand staat er bij sommige afleveringen: "Niet geabonneerd | Digitale TV Royaal".

Hoe kan ik me dan abonneren, want ik heb wel gewoon Digitale TV Royaal... ???
 
animalking zei:
Ik heb trouwens nog één vraagje.

Bij UPC on Demand staat er bij sommige afleveringen: "Niet geabonneerd | Digitale TV Royaal".

Hoe kan ik me dan abonneren, want ik heb wel gewoon Digitale TV Royaal... ???

Weet niemand hoe dit zit?? Ik wil namelijk vanavond wat leuks kijken, dus ik wil het eigenlijk wel weten of het op te lossen valt...
 
Als het haast heeft zou ik UPC helpdesk even bellen. Hier ook Royaal en nooit "Niet geabonneerd" gezien bij On Demand.
 
animalking zei:
Weet niemand hoe dit zit?? Ik wil namelijk vanavond wat leuks kijken, dus ik wil het eigenlijk wel weten of het op te lossen valt...

Hhet handigst is toch even te bellen met de HD... en leg uit dat je volgens On Demand niet geabonneerd bent. Voordeel van On Demand, morgen staat het er ook nog wel op ;)
 
Oke, dan doe ik dat wel ;)

Net kreeg ik trouwens een foutmelding op mijn mediabox toen ik over wilde gaan naar "On Demand".
Er werd gezegd dat de kabels waarschijnlijk niet goed waren aangesloten, ik kreeg een foutcode 3 en het IP van de mediabox stond op 0.0.0.0 na een test op kanaal 999. Na de mediabox een tijdje uitgeschakeld te hebben, deed "On Demand" het wel weer gewoon...

Gebeurd dat vaker?? Zo niet, dan meld ik dat ook gelijk bij de HD.
 
Net kreeg ik trouwens een foutmelding op mijn mediabox toen ik over wilde gaan naar "On Demand".
Er werd gezegd dat de kabels waarschijnlijk niet goed waren aangesloten, ik kreeg een foutcode 3 en het IP van de mediabox stond op 0.0.0.0 na een test op kanaal 999. Na de mediabox een tijdje uitgeschakeld te hebben, deed "On Demand" het wel weer gewoon...

Gebeurd dat vaker?? Zo niet, dan meld ik dat ook gelijk bij de HD.

Heb ik af en toe ook last van. Geen idee wat de oorzaak hiervan is, maar de mediabox even 10 minuten op standby tot de 'update' lichtjes zijn geweest dan werkt On Demand weer.

Eigenlijk is dit onderwerp hier off topic.
 
Dit gebeurt wel eens en het helpt dan inderdaad de mediabox even uit te zetten en te resetten en als dat niet helpt even terug naar fabrieksinstellingen.

Maurice het is de topicstarter zelf die een aantal aanvullende vragen stelt in zijn topic, en dat is volgens mij niet offtopic.
 
Terug
Bovenaan