• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

update 1.00.29

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MlKl

Is er iemand al bekend met de update 1.00.29 voor de Humax 5200? Ik heb hem er afgelopen nacht bij mij geinstalleerd, maar ben benieuwd wat het voor een update is
 
Ik zag deze gisteravond ook bij toeval; geïnstalleerd en nu ook benieuwd naar de aanpassingen!
 
Wat adviseer je mij, nog even afwachten of erop zetten.

Momenteel veel problemen sinds update 1.00.24
Aanzetten is een ramp sinds 1.00.24
 
Tja, als je zelf al aangeeft dat 1.00.24 veel problemen geeft, zou ik het zeker proberen... Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een paar niet voltooide opnamen zelden tot nooit problemen met de 5200 heb.
Na mijn update deed de Humax het nog gewoon, maar ik ben wel heel benieuwd wat deze update nu inhoudt?
 
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=412486&postcount=93

Deze update is tijdelijk opengesteld i.v.m. een pilot en is puur gericht op interactieve Tv (VOD). Het is niet de bedoeling dat 'gewone' gebruikers deze update installeren, hij moet namelijk eerst nog getest worden (zie ook het topic waar bovenstaande link naar verwijst).
Het toch installeren van de update is -denk ik- op eigen risico, ofwel: bij problemen met VOD zul je even moeten wachten totdat de officiele update uit is.

Daarnaast is het toch wel aan te raden om, voordat je gaat updaten, eerst even op dit forum te kijken wat de update precies omvat. Op die manier had je erachter gekomen dat het hier om een pilot gaat :wink: .
 
Was het dan niet ook makkelijk geweest om dat gewoon te melden in het Humax 5200 topic?
Ik kreeg deze info zelf niet gevonden.
 
Het staat ook op de frontpage, maar ik ben het met je eens dat het wat duidelijker had gemogen (dus met een waarschuwing om de update nog niet te installeren) :wink:
 
Mededeling gebruik van test software


De upgraden van de (pilot) software door gebruikers buiten de Pilot (dus die zich niet aangemeld hebben) gebeurt geheel op eigen risico.

Voor eventuele problemen kunnen we geen ondersteuning bieden als je niet aangemeld bent. Niet via het forum en niet via de helpdesk.

Pas als Ziggo formeel aankondigd dat de software beschikbaar is kunnen klanten / gebruikers ook daadwerkelijk geholpen worden.
 
Dat is vervelend, wist niet van deze pilot. Jammer dat het via het openbare systeem beschikbaar was. Hoop dat wij er verder geen hinder van hebben.
 
Met alle respect, maar de uitspraak van anoniem kan natuurlijk niet waar zijn. Op het moment dat ziggo iets publiceerd, zonder aan de gebruikers de mogelijkheid geven om terug te kunnen, is ziggo wel degelijk verantwoordelijk. Het merendeel van de ziggo klanten is niet actief op dit forum, en weet dus ook niet dat het om een pilot gaat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan