W
willempie1958
heb een account aangemaakt op het upclive forum.Dacht nou dat zal toch wel werken,maar nee hoor.Kan niet eens inloggen terwijl ik de gegevens goed invoer.Wilde daar even reageren op een uitspraak van een upc medewerker.Gaat dus om blokken en haperingen van de mediabox.Daar wordt nu door een medewerker gezegd dat je je kabels moet controleren.Moet toch niet gekker worden dat als ze er daar een zootje van maken het probleem gewoon bij de klant neerleggen.Dus kort gezegd zoek het zelf maar uit.Goed zo UPC.