• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc zondag service top!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter civiczz
  • Startdatum Startdatum
C

civiczz

ik heb wel eens lopen klagen op upc,maar wat me afgelopen zondag gebeurde wil ik ook wle even delen. en het is alles behalve negatief ;D

nou ik was zondag bij een goede vriendin van me en ze had al een tijdje de mediabox in de kast liggen,bla,bla,bla ik ding aangesloten...15 min gewacht geen beeld helaas ik denk bel de Helpdesk even. Maar ik had totaal niet verwacht dat die op zondag ook bereikbaar was!
Dus ik me verhaal gedaan wat gegevens doorgegeven,man geeft nette en duidelijke uitleg wat ik moet doen,alles gedaan. en HDmedewerker zegt binnen nu en 24uur moet u beeld hebben meneer!
Ik zeg ok en hang op,op het moment dat ik dat doe vliegt het beeld op zwart (ik eerst denken van wat nu weer :)) maar na 10sec ploef digitale tv werkte!

Nou dit vond ik dus gewoon helemaal te gek,en dat allemaal op Zondag!
Dus na al me gezeik hier wel eens,wil ik dit positieve ook wel even mededelen!
UPC top!
 
t'ja, ze zijn niet voor niets op zondag open ook. Dus zo bijzonder vind ik dat niet dat ze je helpen. :)
 
ja goeie service dat ze zondag berijkbaar zijn.
is al 2 keer voor gekomen dat ik ze zondag moest bellen.
eerste keer voor: had ik geen digitale tv meer alle extra zenders geblokkerd, 2 keer was er geen internet meer.
en beide keren was het zo verholpen.
8)
 
Zelfs op nieuwjaarsdag zaten er om 8 uur 's ochtends alweer mensen klaar om dit te doen 8)
 
Bij een collega van mij is onlangs een UPC monteur op zondagochtend 10:00 geweest om een modem met gevalletje waterschade te vervangen, het modem was de dag er voor s'avonds volgelopen met water. :o
Ik wilde het eerst niet geloven.

gr, Henno
 
bij een collega van mij gingen ze koffie drinken.
op zondagmorgen.
omdat het een trouwe klant was
 
Vlg. mij is UPC geen uitzondering hoor. Vrijwel alle providers bieden in het weekend die service. Zou een beetje vreemd zijn als het niet zo was, je betaalt toch ook voor 7 dagen per week.
 
allemachtig dit wist ik niet.

https://www.tempo-team.nl/content/werknemers/vacatures/per-bedrijf/upc/
 
amsterdammer zei:
allemachtig dit wist ik niet.
https://www.tempo-team.nl/content/werknemers/vacatures/per-bedrijf/upc/

Helaas geen vacature voor "voorlichter bij storingen" ;D
 
Terug
Bovenaan