C
civiczz
ik heb wel eens lopen klagen op upc,maar wat me afgelopen zondag gebeurde wil ik ook wle even delen. en het is alles behalve negatief 
nou ik was zondag bij een goede vriendin van me en ze had al een tijdje de mediabox in de kast liggen,bla,bla,bla ik ding aangesloten...15 min gewacht geen beeld helaas ik denk bel de Helpdesk even. Maar ik had totaal niet verwacht dat die op zondag ook bereikbaar was!
Dus ik me verhaal gedaan wat gegevens doorgegeven,man geeft nette en duidelijke uitleg wat ik moet doen,alles gedaan. en HDmedewerker zegt binnen nu en 24uur moet u beeld hebben meneer!
Ik zeg ok en hang op,op het moment dat ik dat doe vliegt het beeld op zwart (ik eerst denken van wat nu weer
) maar na 10sec ploef digitale tv werkte!
Nou dit vond ik dus gewoon helemaal te gek,en dat allemaal op Zondag!
Dus na al me gezeik hier wel eens,wil ik dit positieve ook wel even mededelen!
UPC top!

nou ik was zondag bij een goede vriendin van me en ze had al een tijdje de mediabox in de kast liggen,bla,bla,bla ik ding aangesloten...15 min gewacht geen beeld helaas ik denk bel de Helpdesk even. Maar ik had totaal niet verwacht dat die op zondag ook bereikbaar was!
Dus ik me verhaal gedaan wat gegevens doorgegeven,man geeft nette en duidelijke uitleg wat ik moet doen,alles gedaan. en HDmedewerker zegt binnen nu en 24uur moet u beeld hebben meneer!
Ik zeg ok en hang op,op het moment dat ik dat doe vliegt het beeld op zwart (ik eerst denken van wat nu weer
) maar na 10sec ploef digitale tv werkte!Nou dit vond ik dus gewoon helemaal te gek,en dat allemaal op Zondag!
Dus na al me gezeik hier wel eens,wil ik dit positieve ook wel even mededelen!
UPC top!

