• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC zet interactieve rode knop in voor actie Pakistan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

UPC activeert vandaag de interactieve rode knop bij diverse programma’s die worden uitgezonden via de Nederlandse publieke- en commerciële omroepen. Hiermee kan men via een druk op deze rode knop doneren aan de landelijke hulpactie voor Pakistan.

Vandaag de hele dag staan publieke en commerciële radio- en tv-stations in het teken van Actie voor Pakistan – Giro 555. Om 7.30 uur gaven Marco Borsato en Jan van Doggenaar (SHO) het startsein in het basiskamp in Beeld en Geluid. Bekende en onbekende Nederlanders nemen hier telefonische giften in ontvangst via telefoonnummer 0800-1112. Gezamenlijk doel is om het Nederlandse publiek te informeren over de ramp en zoveel mogelijk geld op te halen voor noodhulp in Pakistan. UPC biedt al haar digitale kijkers vanavond de mogelijkheid om met de rode knop op de UPC-afstandsbediening eenvoudig geld te doneren voor de ramp in Pakistan. Zelf zal het media- en kabelbedrijf ook een financiële bijdrage leveren aan giro 555. De rode knop werd eerder dit jaar succesvol ingezet bij de nationale tv-actie voor Haïti. De digitale UPC-kijker krijgt vanavond 26 augustus tijdens diverse uitzendingen op Nederland 1, 2 en 3, RTL4 en SBS6 een oproep te zien. Vervolgens verschijnt met een druk op de rode knop een scherm waarin hij zijn naam, giro en te doneren gedrag kan invullen. De kijker geeft hiermee opdracht voor een eenmalige incasso.

Verschillende programma’s van RTL, SBS en de Publieke Omroep zullen gedurende de avond bijdragen aan de actie. In het begin van de avond zijn dit Editie NL (RTL 4), EenVandaag (Nederland 1), Jeugdjournaal (Nederland 3), RTL Boulevard (RTL 4), Hart van Nederland (SBS 6), Shownieuws (SBS 6) en Netwerk (Nederland 2).

Van 20.50 tot 22.00 uur wordt op Nederland 2 de speciale thema-uitzending Actie voor Pakistan uitgezonden. Vervolgens zullen On Air (Nederland 3), NOVA (Nederland 2), de late edities van Hart van Nederland en Shownieuws (SBS 6) in het teken van Pakistan staan. Ook de verschillende edities van het NOS Journaal en het RTL Nieuws zullen verslag doen van Actie 555. Bij al deze uitzendingen - behalve de NOS Journaals en de RTL Nieuws uitzendingen - krijgt de digitale kijker van UPC de mogelijkheid om met de rode knop geld te doneren. De opbrengst wordt tegen middernacht bekend gemaakt in het Programma Knevel & Van den Brink op Nederland 1.

Bron: https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=3554
Bericht met dank aan: Jarco Kriek
 
We ometen helemaal niets geven het komt toch niet aan, maarja al die mensen die trappen er keer op keer in echt onbegrijpelijk, zie maar naar haiti van de zoveel miljoenen is pas 20% aangekomen.

dus nee van mij krijgen ze 0,0. Nederlad zou zelfde moeten doen 18miljard moeten we besparen en wat doet fijne regering hier ag geef maar 10miljoen, komop zecht.
 
Wokkel zei:

Wat is dat nou voor een idiote reactie?

Ik laat hier even volkomen in het midden of ik wel of niet geef, of dat ik het eens ben met Devil-Strike of niet, maar mag iedereen voor zichzelf uitmaken hoe hij tegenover dit soort acties staat? Zonder dat er een wokkel voorbijkomt die je voor egoïst uit gaat maken!

Hij beargumenteerd zelfs nog waarop hij zijn mening baseert, ipv ongenuanceerd en zonder onderbouwing zomaar 1 kreet te roepen, zoals jij wel doet.

Of jij persoonlijk het nu wel of niet met hem eens bent wat betreft het steunen van deze actie, ik vind het ongehoord dat je iemand ongegrond uitscheldt op een openbaar forum. We leven nog altijd in een land waar we in vrijheid onze mening mogen geven, hoewel ik daar door types als jij aan begin te twijfelen.
 
Leuk,weer een aktie.
Overmorgen mogadishu ?

Nee,zonder gekheid,ieder moet inderdaad zelf uitmaken wat die doet.
Altijd prima om voor het goede doel in te staan.
Helaas alleen,is dit een corrupte wereld waar we in leven.En die gaat niet beter worden.
Maar wellicht dat pakistan zijn kernwapen arsenaal nu in de uitverkoop doet om extra inkomsten te generen voor de arme en getroffen bevolking.Dat kost namelijk nogal wat,om zelf kernwapens te produceren.
Moeten ze natuurlijk wel met agressieve buurman india ::)

Ik geef overigens niets.Doet de regering al met onze belasting centen.

Oh u dacht dat de ministers dat allemaal uit eigen zak betalen ??? ;D
 
Het is eigenlijk bizar zoals wij tegenover dit hele verhaal staan, maar ik kan niet ontkennen dat ik dit keer ook niet voorop loop om te geven.

Er zijn zo'n 20 mln mensen in acute nood en dan reageren wij (ik incluis) dus massaal zo. Zo zie je maar weer hoe een corrupte regering met daarbij opgeteld een harde kern van Islamitische terroristen ervoor kan zorgen dat al die miljoenen mensen, die voor het overgrote deel dus echt geen barst te maken hebben met die corruptie en met die terroristen, hiervan zomaar de dupe kunnen worden.

En toch ga ik niks geven, omdat ik er niet gerust op ben dat mijn geld goed terecht gaat komen. Diep triest allemaal natuurlijk.
 
Dat is wel duidelijk,ja.
En daar is zo knip en klaar ook geen oplossing voor.Helaas.
Maar de laatste tijd gebeuren er meer natuur rampen,in verschillende vormen,en iets zegt me dat we er nog lang niet zijn.
 
Terug
Bovenaan