R
RA
Gistermiddag zat ik om 11.45 ruim op tijd klaar om te wachten op de monteur, die ergens tussen 12 uur en 18 uur zou kunnen komen. Ik heb een drukke baan in de media en heb dus speciaal vrij moeten nemen in deze vakantietijd. Toen er om 17 uur nog niemand was verschenen heb ik gebeld met UPC. "Ach meneer, ze kunnen tot 18 uur komen, dus ze komen vast zo". Maar om 18 uur was er nog niemand verschenen!
Wat bleek? UPC had de afspraak zelf 'niet helemaal goed in het systeem staan'. Hij stond er wel in, maar niet zo goed dat er ook daadwerkelijk een monteur kwam! Dat kostte me dus zes uren van mijn vrije dagen! Omdat er iets mis is met de kabel (waarschijnlijk bij de buren), waardoor ik mijn analoge tv met ruis ontvang en al helemaal geen digitaal pakket kan gebruiken. En dat al maandenlang! Drie andere monteurs zijn de afgelopen maanden al langs geweest, met telkens andere verhalen en 'oplossingen', die geen oplossingen bleken.
Vandaag zou ik gebeld worden door de klachtencentrale en zou er een nieuwe afspraak gepland worden.... Maar tot op heden nog geen enkel bericht!
Is er iemand die weet hoe je een officiele klacht kan indienen, of dat zin heeft en of ik mijn voor niets gebruikte vrije uren kan verhalen op UPC?
Wat bleek? UPC had de afspraak zelf 'niet helemaal goed in het systeem staan'. Hij stond er wel in, maar niet zo goed dat er ook daadwerkelijk een monteur kwam! Dat kostte me dus zes uren van mijn vrije dagen! Omdat er iets mis is met de kabel (waarschijnlijk bij de buren), waardoor ik mijn analoge tv met ruis ontvang en al helemaal geen digitaal pakket kan gebruiken. En dat al maandenlang! Drie andere monteurs zijn de afgelopen maanden al langs geweest, met telkens andere verhalen en 'oplossingen', die geen oplossingen bleken.
Vandaag zou ik gebeld worden door de klachtencentrale en zou er een nieuwe afspraak gepland worden.... Maar tot op heden nog geen enkel bericht!
Is er iemand die weet hoe je een officiele klacht kan indienen, of dat zin heeft en of ik mijn voor niets gebruikte vrije uren kan verhalen op UPC?