• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC zegt abonnement op....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter m.romkes
  • Startdatum Startdatum
M

m.romkes

Als dank voor 10 jaar trouwe klant, kreeg ik vorige week een brief van UPC dat per 1 augustus, wegens veranderende marktomstandigheden, mijn abonnement in Harderwijk binnen een maand door UPC wordt opgezegd. Ik "mag" nu gebruik gaan maken van Caiway Internet dat nog wel internet aanbied in Harderwijk. UPC wordt hiervoor bedankt!

Heeft iemand nu een suggestie of ik nu met caiway verder zou moeten gaan of dat ik van de kabel beter kan over stappen naar ADSL?

Groet, Maarten
 
Heb je ze al gebeld wat 'veranderende marktomstandigheden' zijn? Ja ze mogen natuurlijk opzeggen maar laat ze dat ff normaal uitleggen. Is het overigens wel per einde contract?
 
m.romkes zei:
Als dank voor 10 jaar trouwe klant, kreeg ik vorige week een brief van UPC dat per 1 augustus, wegens veranderende marktomstandigheden, mijn abonnement in Harderwijk binnen een maand door UPC wordt opgezegd. Ik "mag" nu gebruik gaan maken van Caiway Internet dat nog wel internet aanbied in Harderwijk. UPC wordt hiervoor bedankt!

Heeft iemand nu een suggestie of ik nu met caiway verder zou moeten gaan of dat ik van de kabel beter kan over stappen naar ADSL?

Groet, Maarten

Ik zou blij worden van een overstap naar Caiway, wou dat ik mee kon. :)
 
UPC leverde in Harderwijk geen compleet portfolio. Netwerk aldaar liep op COM21. Caiway leverde ook al in Harderwijk. UPC trekt zich kenbaar dus terug en laat het aan Caiway over.
 
Maar kan Caiway dan wel een complete dienst aanbieden?
Of is het bestaande netwerk zo "brak" dat dit niet gaat?

UPC kon zelfs het Riant pakket niet aanbieden?
 
KPN is daar gestart met de uitrol van VDSL.
aangezien UPC hier niet mee kan concureren op het huidige netwerk van de CAI harderwijk trekt het zich terug..
wat opzich logisch is natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan