M
m.romkes
Als dank voor 10 jaar trouwe klant, kreeg ik vorige week een brief van UPC dat per 1 augustus, wegens veranderende marktomstandigheden, mijn abonnement in Harderwijk binnen een maand door UPC wordt opgezegd. Ik "mag" nu gebruik gaan maken van Caiway Internet dat nog wel internet aanbied in Harderwijk. UPC wordt hiervoor bedankt!
Heeft iemand nu een suggestie of ik nu met caiway verder zou moeten gaan of dat ik van de kabel beter kan over stappen naar ADSL?
Groet, Maarten
Heeft iemand nu een suggestie of ik nu met caiway verder zou moeten gaan of dat ik van de kabel beter kan over stappen naar ADSL?
Groet, Maarten
