B
basix
niet officieel maar zo te lezen wel al intern binnen UPC bekend:
https://tweakers.net/nieuws/100800/Ziggo-verhoogt-snelheden-alles-in-1-abos-voor-zakelijke-klanten.html?showReaction=7443295#r_7443295
https://tweakers.net/nieuws/100800/Ziggo-verhoogt-snelheden-alles-in-1-abos-voor-zakelijke-klanten.html?showReaction=7443295#r_7443295
