• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Zakelijk 200/40 vanaf april 2015 beschikbaar?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter basix
  • Startdatum Startdatum
B

basix

niet officieel maar zo te lezen wel al intern binnen UPC bekend:

https://tweakers.net/nieuws/100800/Ziggo-verhoogt-snelheden-alles-in-1-abos-voor-zakelijke-klanten.html?showReaction=7443295#r_7443295
 
Mooi ! 40mb upload, dit ga ik in mijn agenda zetten. Hoe meer upload snelheid hoe beter.
 
Uit ervaring weet ik dat je niet moet vertrouwen op dit soort comments of verhalen wat je van een medewerker van de helpdesk hebt gehoord.
 
Het commentaar voor wat betreft UPC komt uit de reacties en niet uit het daarboven staande stuk van tweakers waaruit helemaal niet duidelijk is of dit ook geld voor het oude UPC gedeelte.
zolang daar niet staat dat dit het geïntegreerde Ziggo betreft is er van alles mogelijk
 
Liever dat ze dit voor consumenten doen, maar dat zal nog wel even duren denk ik, zeker als je ziet hoelang het geduurd heeft voordat upc eens naar 20mbit ging.
 
Liberty Global heeft besloten dat de naam van het samengevoegde UPC en Ziggo Ziggo zal zijn dat is hier al meerdere keren besproken.
De naam UPC verdwijnt.
 
Heren Kijk is wat ik tegen kwam Maart??

https://www.ziggozakelijk.nl/tarieven2015
 
Ziggo zakelijk heeft de snelheden al veranderd! :/ wrm upc dan niet.
Beetje apart als je het mij vraagt :(
 
Terug
Bovenaan