• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC wil luisteren naar ons!

Berichten
951
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste chellloo users,

OP upc community heeft upc medewerker aangegeven te willen luisteren voor een REDEN voor hogere upload.

Als we hier allemaal gaan reden opsommen en upc zo ver kunnen krijgen kunnen ze waarschijnlijk nog wat doen! :)

Link: https://community.upc.nl/posts/bfbb55c1d9?commentId=18609#18609

Mensen massaal gaan reageren en redenen geven voor hogere upload,
maar let op blijf WEL BELEEFD!
Zo krijgen we meer kans dan we upc helemaal afkraken! ;)
 
Wat moet ik me voorstellen bij "UPC-medewerker"?
 
hatolex zei:
Maar jij gebruikt er wel een bizar argument voor op dat forum.

Waar slaat dat op??
Wel alles hier zeuren om upload omhoog en nu op mij afkraken omdat ik bizar argument heb??
Laat me niet lachen!
 
warrink zei:
Wat moet ik me voorstellen bij "UPC-medewerker"?

Dat zegt zei , lees ff goed wat zei zegt.
En ik zeg niet dat er wat gaat gebeuren maar als we niks doen word het ook niks!
Het is daar al intern bekend dus er word over nagedacht nu nog ff goede redenen en hopelijk gaat het veranderen. :)
 
Precies, je zegt het zelf al: er zal niks gebeuren.
 
@partyk, en jij vind een filmpje om 11.00 uur een goed argument, met alle respect, maar dat is toch echt kul hoor.
Komt nog bij dat jij degene bent die er meestal over begint.
 
23.00 uur is ook nog niet zo laat, men kan dan best iets langer over een upload doen ;)
 
Ik geloof ook niet dat er iets gaat gebeuren, maar dat een UPC medewerkster op het UPC forum aangeeft argumenten voor een hogere upload intern te willen doorgeven is al meer dan er jaren gebeurt is.
Doe er iets mee. of niet.
Don't shoot the Messenger.
 
Terug
Bovenaan