• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Webcare team wint award

Berichten
3.019
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Leuk nieuws wat ik zojuist lees.

Mijn complimenten voor het webcare team wat ook mij meerdere malen zeer adequaat heeft geholpen.
Gefeliciteerd en ga zo door ( mag wel wat vaker gezegd worden ).

UPC krijgt vakprijs voor webcare


UPC is meerdere malen in de prijzen gevallen. En alhoewel er op bepaalde forums alleen maar steeds meer ontevreden klanten zich melden, en hun abonneebstand daalt, blijkt UPC het op veel punten dus heel goed te doen. Op 14 mei ontving UPC bijvoorbeeld een Corporate Social Networking Award tijdens de CSN Conference in Amsterdam. Deze vakprijs werd voor de eerste maal uitgereikt aan bedrijven en personen die zich het afgelopen jaar onderscheidden op het gebied van social media. UPC ontving de award in de categorie ‘Best Social Company’. Het bedrijf viel op vanwege haar voortrekkersrol in Nederland op het gebied van webcare.

Het UPC webcare team is dan ook actief op diverse fora waaronder voornamelijk ok Chelloo.nl. Aldaar lost het webcare team vaak door snel schakelen problemen van gebruikers op. Ook worden er vaak antwoorden gegeven door het webcare team op klachten die verband houden Met name ook op het Chelloo.nl forum zijn veel klachten te vinden en is het webcare team dus actief. UPC is trouwens niet de enige met zo'n team want ook CanalDigitaal doet dit (op satellietforum.com).

Voor de derde keer in vier jaar tijd ontving UPC recent ook een National Contact Center Award. Tijdens het Telecommerce Gala viel UPC in de prijzen in de categorie HRM met haar Custom Made Care programma. Het Custom Made Care programma breekt namelijk met de trend om klantcontacten vergaand te standaardiseren. UPC gebruikt alle kennis die ze heeft over haar klanten en hun specifieke situatie om de klantcontacten effectief en efficiënt te laten verlopen

Tenslotte sleepte UPC met partner Rotaform Document Services De Gouden Factuur in de wacht in de categorie 'Business to Consumer' . De Gouden Facturen zijn een blijk van waardering voor de inspanningen en resultaten op het vlak elektronisch factureren en factuurautomatisering. Het elektronisch factuursysteem "Mijn Factuur Online" dat UPC met Rotaform ingevoerd heeft, werd door een vakjury verkozen tot beste oplossing voor elektronisch factureren.

Bron : https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2060
 
Ook ik feliciteer het webcare team. Ze hebben mij ook geholpen naar volle tevredenheid. Ik hoop dat jullie blijven . Jullie zijn goudwaard.

Joop Peters
 
Gefeliciteerd! Ben heel erg tevreden over het webcareteam!
 
Uiteraard feliciteer ik UPC met de gewonnen prijzen.... :6

Maar als ik dit lees
En alhoewel er op bepaalde forums alleen maar steeds meer ontevreden klanten zich melden, en hun abonneebstand daalt, blijkt UPC het op veel punten dus heel goed te doen
dan heb ik toch mijn twijfels.
Het klantenbestand daalt terwijl de ontevreden klanten alleen maar toenemen...

En ik lees ook iets over dat de omgang met klanten gestandariseerd moet worden?
Als je dus vragen stelt die buiten die "standaard" liggen wat dan?
Ook krijgt UPC een prijs vanwege de facturen, diezelfde facturen die zovaak fout gaan?
Het lijkt af en toe wel of het webcareteam in het leven is geroepen vanwege de vele foute facturen.... :D
Of leg ik nu toch op teveel slakken zout?

Overigens ben ik diverse malen, voor kleine dingen, uitstekend geholpen door webcare madewerkers.
Deze mensen doen er echt alles aan om de klant tevreden te stellen!.. :6
 
Hierbij mijn felicitaties naar alle leden van het webcare team :)

Ik ben herhaaldelijk zeer goed geholpen en om nu niet onaardig te doen tegen het webcare team, ik hoop ze in de toekomst niet of nauwelijks nodig te hebben ;)
 
Dat ze een prijs winnen, dat is heel erg leuk voor de personen die in zo'n team zitten. Echter, vindt het ronduit belachelijk dat een groot bedrijf, zoals UPC dat ook is, uberhaupt zo'n team nodig heeft om haar problemen fatsoenlijk de wereld uit te helpen ...

Dat zet wel tot nadenken van waarom er uberhaupt dan nog een helpdesk is !? :o
 
Phr3ak zei:
Dat zet wel tot nadenken van waarom er uberhaupt dan nog een helpdesk is !? :o

Elk bedrijf heeft wel een helpdesk.
Althans bedrijven die met consumten te maken hebben.
Daar waar diensten en/of producten worden verkocht zullen fouten gemaakt worden.
 
Robert Koopman zei:
Elk bedrijf heeft wel een helpdesk.
Althans bedrijven die met consumten te maken hebben.
Daar waar diensten en/of producten worden verkocht zullen fouten gemaakt worden.

dat er fouten worden gemaakt ken ik overmee praten ken wel all me mails hier neerzetten wat fout is gegaan in 9 weken
maar ik geef u.p.c nog en kans ze zijn druk bezig niet dit team wat hier zit die hebben wel ook vanalles gedaan
maar het schijn op dat kantoor gewoon alles fout tegaan
dit team wat hier bij chelloo zit zijn toppie die moeten die prijs hebben niet u.p.c zelf
 
Gefeliciteerd UPC webcare team!


Ze helpen mij overigens ook altijd goed ;)
 
Terug
Bovenaan