• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC voor je bedrijf, dat gaat je geld kosten!

7

76684

>:( >:(

Nadat ik mij in eerste instantie een zeer tevreden klant van UPC mocht noemen, is dat nu toch wel radicaal om gedraaid... Het begin allemaal vele jaren geleden (ADSL was nog niet beschikbaar). Ik nam een UPC classic abb. ging allemaal goed en de verbinding was goed.

Na jaren zonder klachten durfde ik de overstap naar UPC telefonnie te maken. Later zelfs ook voor mijn bedrijf. Helaas ben ik nu vaak niet bereikbaar, de internet verbinding vliegt er iedere dag uit en de helpdesk doet er helemaal niets aan. Meestal krijgt je een aardig grietje van 15 aan de lijn die geen verschil weet tussen een telefoon of een internet aansluiten en ze helpen je ook echt niet.

Het is al heel erg als je telefoon niet werkt, maar nog erger als ze er niets aan doen...!
Mensen wees voorzichtig met UPC want de service is nul en de kwaliteit van het netwerk nog minder!!! :'(

Sorry maar dit moest ik eigen kwijt, ik ben blij dat ik volgende maand ISDN van KPN heb ::)
 
Ik kreeg pas iemand aan de telefoon van UPC en die gegon heel hard te roepen:

"MAG IK NU EENS UITPRATEN?"
"MENEER U HEEFT NIET BETAALD"
"MENEER U HEEFT UW VERHUIZING NIET DOORGEGEVEN"
"U HEEFT WEL EEN MEDIABOX ONTVA-HANG-EN"

Tsja, trieste baan, liegen voor je baas :'(

Toch heb ik wel wat vertrouwens in de mensen van UPC die hier rondhangen. Misschien zijn dat wel echte mensen ::)
 
Sorry maar dit moest ik eigen kwijt, ik ben blij dat ik volgende maand ISDN van KPN heb

heb ik laatst ook wat over gelezen in de krant maar dat schijnt ook niet al te best te werken, maar als je geluk hebt bij jou misschien wel
 
ikke222 zei:
heb ik laatst ook wat over gelezen in de krant maar dat schijnt ook niet al te best te werken, maar als je geluk hebt bij jou misschien wel
ISDN? Dat bestaat al jaren hoor :)
Je bedoelt hun voipdienst? Ik mag hopen voor topicstarter dat ie dat niet genomen heeft..
 
Endir zei:
ISDN? Dat bestaat al jaren hoor :)
Je bedoelt hun voipdienst? Ik mag hopen voor topicstarter dat ie dat niet genomen heeft..
heb ik nu vanaf januari, en nog maar 1 keer uitval gehad. Altijd goed geholpen door HD, gratis nummer, en teruggebeld toen de storing opgelost was .....
 
heb ik nu vanaf januari, en nog maar 1 keer uitval gehad. Altijd goed geholpen door HD, gratis nummer, en teruggebeld toen de storing opgelost was .....

Ik heb nooit problemen met UPC gehad maar de kwaliteit van het netwerk hangt bij UPC heel erg van de regio af. En natuurlijk heeft men geen gratis nummer maar ik ben al me dat gezegd werd wel altijd teruggebeld hoor
 
Terug
Bovenaan