• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC verrassing

Berichten
6.349
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kreeg vandaag verrassingsaanbod als langjarig abonnee TV only het aanbod bij een jaar contractverlening digitale tv 1 maand gratis en 6 maanden gratis my Prime aangezien ik toch niet van plan ben over te stappen heb ik hier gebruik van gemaakt.
 
Klinkt mij niet als een verrassingspakket, maar een poging je meer producten te laten afnemen met een jaarcontract. Ordinaire verkooptruuk dus...
 
Hoeft toch niet zo negatief te zijn?

Mijn zoon had een internet only abonnement.
Kreeg daar zonder voorwaarden gratis telefonie bij met 3 maanden gratis bellen.
Hij had geen vaste lijn en nu wel. Na de drie maanden belt hij niet met dit nummer.
Maar is wel bereikbaar op een vast nummer. Handig en kost geen cent.
 
Maar als je van plan bent om toch te blijven...? Wat boeit dat jaarcontract dan...

Dat geschop tegen die zogenaamde 'heilige huisjes' altijd. "Ik ben Nederlander, dus ik ben tegen en klaag standaard".
 
Als je zo op tegen bent dan neem je het toch niet? Ik snap dat nooit zo. Ik vind het ook logisch dat er een jaarcontract bij zit.
 
Een jaarcontract heb je bij anderen toch ook?
En als je bij de concurrenten iets aanpast gaat het jaarcontract ook weer opnieuw in.
Als UPC het doet is het een ramp en schandalig ;)
Ben je tevreden en krijg je een leuke aanbieding, waarom niet?
 
@all: Waarom zo aanvallend? Ik reageer alleen op de post van TS, die in de titel aangeeft een "verrassing" te hebben gekregen als ik zie in de zin van "cadeautje". Helaas is dat niet zo, het is niet omdat ik als Nederlander "standaard klaag".

;)
 
Misschien omdat de eerste reactie meteen al "negatief" is?
De TS krijgt toch iets extra's zonder er iets voor te moeten doen?
 
Ondanks verlenging beschouw ik het toch als een cadeautje ik krijg tijdelijk iets extra en aangezien ik toch bij UPC blijf vindt ik een verlening niet erg.
Uiteindelijk kon ik zelf kiezen om op het aanbod in te gaan of niet.
En meer afnemen hoef ik niet mijn contract blijft verder zoal het is en over 6 maanden gaat my prime er weer af en over een jaar heb ik weer een contract tot weder opzegging.
Ze hebben mij niets verkocht wat extra geld kost en het stopt vanzelf.
My prime zoals op dit moment is als abonnement voor mij niet aantrekkelijk genoeg maar wel zoveel om 6 maanden kennis van te nemen.
Het enige wat er tegenover staat is de belofte om een jaar vast bij UPC te blijven en dat was ik ook van plan zonder verlening.
 
Terug
Bovenaan