• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC verlaagt prijs HD-pakket naar 5 euro (nieuwe abo's only)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marvicnl
  • Startdatum Startdatum
M

marvicnl

UPC verlaagt prijs HD-pakket naar 5 euro
Televisieaanbieder UPC heeft deze week nieuwe abonnementspakketten geïntroduceerd. Daarbij heeft het mediabedrijf ook de prijs van het aanvullende HD-pakket van naar 5 euro per maand verlaagd.
Hele verhaal: https://www.totaaltv.nl/nieuws/9009/UPC_verlaagt_prijs_HD-pakket_naar_5_euro.html

Persoonlijk vind ik dit schandalig dat ook niet bestaande abonnees 5 euro betalen of je moet weer een nieuw contract aangaan. Kan dit zomaar als dit geen tijdelijke aanbieding is eigenlijk?

ps. leuk dat "overstappen" van analoog naar digitaal; iedereen betaalt en heeft nog ongevraagd het analoge signaal! Blijft een vreemde benadering zo...


Mod edit:
Het is niet toegestaan hele berichten van andere sites te kopieren en zeker niet zonder vermelding van de bron.
Eea nu aangepast.
 
marvicnl zei:
Persoonlijk vind ik dit schandalig dat ook niet bestaande abonnees 5 euro betalen of je moet weer een nieuw contract aangaan. Kan dit zomaar als dit geen tijdelijke aanbieding is eigenlijk?

ps. leuk dat "overstappen" van analoog naar digitaal; iedereen betaalt en heeft nog ongevraagd het analoge signaal! Blijft een vreemde benadering zo...

En het is gewoon ook niet waar want het kost nog steeds, incl. DVR, 9 euro per maand.
 
Pipper2012 zei:
En het is gewoon ook niet waar want het kost nog steeds, incl. DVR, 9 euro per maand.

Daarbij komt dat er helemaal geen "meer dan"30 HD kanalen zijn volgens mij, voor die 5 euro. Laat UPC maar eens gaan tellen.

Edit: ik tel 26 HD kanalen, buiten de premiumpakketten. Maar die zitten sowieso niet in dat 5 euro-pakket.
 
Pipper2012 zei:
En het is gewoon ook niet waar want het kost nog steeds, incl. DVR, 9 euro per maand.
DVR is een keuze (opnemen en afspelen); staat los van het HD pakket...
 
marvicnl zei:
DVR is een keuze (opnemen en afspelen); staat los van het HD pakket...

Maar wel een keuze waar nu een boete van 17,50 euro op staat en in hoeverre is het dan nog een keuze: betaal ik 48,00 euro voor de DVR of 17,50 zonder DVR?
 
Terug
Bovenaan