M
marvicnl
Hele verhaal: https://www.totaaltv.nl/nieuws/9009/UPC_verlaagt_prijs_HD-pakket_naar_5_euro.htmlUPC verlaagt prijs HD-pakket naar 5 euro
Televisieaanbieder UPC heeft deze week nieuwe abonnementspakketten geïntroduceerd. Daarbij heeft het mediabedrijf ook de prijs van het aanvullende HD-pakket van naar 5 euro per maand verlaagd.
Persoonlijk vind ik dit schandalig dat ook niet bestaande abonnees 5 euro betalen of je moet weer een nieuw contract aangaan. Kan dit zomaar als dit geen tijdelijke aanbieding is eigenlijk?
ps. leuk dat "overstappen" van analoog naar digitaal; iedereen betaalt en heeft nog ongevraagd het analoge signaal! Blijft een vreemde benadering zo...
Mod edit:
Het is niet toegestaan hele berichten van andere sites te kopieren en zeker niet zonder vermelding van de bron.
Eea nu aangepast.