• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC verkoopt 50.000 Horizon-settopboxen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fiberdordrecht
  • Startdatum Startdatum
F

fiberdordrecht

UPC verkoopt 50.000 Horizon-settopboxen
https://tweakers.net/nieuws/85335/upc-verkoopt-50000-horizon-settopboxen.html

UPC heeft sinds de lancering van de Horizon-settopbox in september 50.000 exemplaren van het apparaat weten te slijten. Dat heeft het bedrijf bekendgemaakt. Desondanks is er nog veel kritiek op de software, evenals op de user-interface en de lange levertijd.
 
Als al die 50.000 klanten dit forum ontdekt hadden waren "we" twee weken uit de lucht geweest vanwege overbelasting :laugh:

Toch redelijk veel lijkt mij. Aardig pakhuis vol zeg.
 
pakt UPC goed aan, met 50.000 klanten een beta test houden.

ik houd het voorlopig nog wel op de oude mediabox daar weet ik tenminste van wat die wel en niet kan.
 
50000 apparaten???? toevallig sinds 2 september??? toen begonnen de pingtijden in de avonduren gruwelijk op te lopen....de piektijden liggen tussen 20:00 en 24:00 uur, maar soms begint het omstreeks 16:00 uur al op te lopen....... ik wacht met angst en beven op de eerste collapse
 
bozzuul zei:
50000 apparaten???? toevallig sinds 2 september??? toen begonnen de pingtijden in de avonduren gruwelijk op te lopen....de piektijden liggen tussen 20:00 en 24:00 uur, maar soms begint het omstreeks 16:00 uur al op te lopen....... ik wacht met angst en beven op de eerste collapse

Is dit een Chinese tijds aanduiding??
geef eens wat meer duidelijkheid, er staat al zoveel abacadabra op dit forum!
 
Niemand opgevallen dat Tweakers een gigantische fout heeft gemaakt met de kop van dat artikel.
UPC heeft helemaal geen 50.000 Horizon boxen verkocht, maar 0
De Horizon box is namelijk helemaal niet te koop.
 
Je kan de activatiekosten van 49 € wel zeker als een aankoop bijdrage zien.
(even rekenen 40.000 boxen à 49 € = 1.960.000 € )

Ziggo verkocht hun cisko box voor 100€ en daar zat dan ook nog eens een tratec fra-752 versterker bij van 50 € plus extra aansluit materiaal.
En dan betaal je geen huur meer.
 
Terug
Bovenaan