zojuist ook een mail van UPC ontvangen. Ik heb nu 60Mb down en 6 Mb up. Dit gaat naar 200 Mb down er staat echter niets in over verhoging van de uploadsnelheid.
Moet wel €1,30 extra gaan betalen :'(
Geachte heer, mevrouw xxxxxxx,
U heeft digitale televisie en internet van UPC. We hopen dat alles naar volle tevredenheid is. Dankzij het krachtige Digital Network van UPC kunnen wij steeds meer en steeds betere diensten leveren. Wij willen graag dat u als trouwe klant ook van de nieuwe ontwikkelingen gebruik kunt maken. Uw abonnement en abonnementsprijs worden daarom aangepast.
Uw abonnement wordt uitgebreid
Om u meer te kunnen bieden, breiden we de diensten in uw bestaande abonnement uit. Zo heeft u een abonnement dat weer helemaal bij de tijd is. Per 1 februari 2014 geniet u naast uw bestaande diensten ook van:
200 Mb/s internet. Dé snelheid voor zware internetters, gamers en voor iedereen die zware bestanden wil downloaden.
Digitale TV Royaal. Met meer dan 110 tv-zenders, 90 radiozenders en 35 HD-zenders.
Tariefswijziging
Uw abonnementsprijs wordt per 1 februari met € 1,30 per maand verhoogd. Uw contractperiode en voorwaarden blijven gelijk.
U hoeft niets te doen
Vanaf 1 februari kunt u genieten van bovengenoemde uitbreidingen. De wijzigingen ziet u automatisch terug op uw factuur van februari.