• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC vergoeding, hoeveel?!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cheung
  • Startdatum Startdatum
C

cheung

Hoi allen,

Ja ik ben weer aan de beurt, onze internet, tv (een week) en vandaag komt ook de telefonie die niet meer werkt... en de reparateur die komt pas volgende week donderdag :thumbsdownangry:

Dus 2 weken de UPC-diensten niet kunnen gebruiken GVD!

Tevens gevraagd wat ik vergoed krijg voor die dagen en de medewerker van de Helpdesk zegt dat 1 euro per dag is!!!???
Is dat zo?

Met vriendelijke groet,
Cheung
 
cheung zei:
Hoi allen,

Ja ik ben weer aan de beurt, onze internet, tv (een week) en vandaag komt ook de telefonie die niet meer werkt... en de reparateur die komt pas volgende week donderdag :thumbsdownangry:

Dus 2 weken de UPC-diensten niet kunnen gebruiken GVD!

Tevens gevraagd wat ik vergoed krijg voor die dagen en de medewerker van de Helpdesk zegt dat 1 euro per dag is!!!???
Is dat zo?

Met vriendelijke groet,
Cheung

Telefoon moeten ze binne 24uur oplossen dus gewoon bellen en eisen dat iedergeval je telefoon weer binne 24uur werkt.
 
Devil-Strike.net zei:
Telefoon moeten ze binne 24uur oplossen dus gewoon bellen en eisen dat iedergeval je telefoon weer binne 24uur werkt.

lachen daar trek upc zich niks van aan heb dat probleem zelf meegemaakt
week lang geen telefoon geen internet geen tv
kreeg maar 1 euro per dag terug
toen ik met opzeggen dreigde toen kreeg ik opeens meer
 
Devil-Strike.net zei:
Telefoon moeten ze binne 24uur oplossen dus gewoon bellen en eisen dat iedergeval je telefoon weer binne 24uur werkt.

nou zal niet lukken, want de reparateur die komt pas volgende week donderdag...
 
Die vergoeding is heel scheef.
Stel je hebt een maand lang geen diensten en je hebt een alles in 1 pakket van 45 euro.
Ja goed, dan krijg je voor die maand max 30 of 31 euro (nog zuurder als het Februari is
met maar 28 dagen) terug maar je moet wel 45,- afrekenen dus ben je gewoon letterlijk
voor 14,- of 15,- genaaid (15,- is wel goedkoop voor een wippie ;))
wat dat steekt UPC zo in de zak , pure winst voor UPC.

Eerlijker zou zijn als je in bovengenoemde 30 dagen zonder zit met een pakket van 45,-
dat je dan ff kijken 45 delen over 30 uhh... 1,5 euro per dag te vergoeden en eigenlijk is zelfs
dat ook nog te weinig gezien dat als je zolang zonder diensten zit en vaak naar UPC moet bellen
je nog veel meer kosten maakt dan die 1,5 euro per dag.

Eigenlijk zo het eens goed beken moeten worden of dit wettelijk wel mogelijk kan en mag zijn.
 
Wolter zei:
Die vergoeding is heel scheef.
Stel je hebt een maand lang geen diensten en je hebt een alles in 1 pakket van 45 euro.
Ja goed, dan krijg je voor die maand max 30 of 31 euro (nog zuurder als het Februari is
met maar 28 dagen) terug maar je moet wel 45,- afrekenen dus ben je gewoon letterlijk
voor 14,- of 15,- genaaid wat dat steekt UPC zo in de zak , pure winst voor UPC.

Eerlijker zou zijn als je in bovengenoemde 30 dagen zonder zit met een pakket van 45,-
dat je dan ff kijken 45 delen over 30 uhh... 1,5 euro per dag te vergoeden en eigenlijk is zelfs
dat ook nog te weinig gezien dat als je zolang zonder diensten zit en vaak naar UPC moet bellen
je nog veel meer kosten maakt dan die 1,5 euro per dag.

Eigenlijk zo het eens goed beken moeten worden of dit wettelijk wel mogelijk kan en mag zijn.

Jullie begrijpen het helemaal verkeerd.

De vergoeding is 1 euro per dag per dienst. Dus als je een pakket hebt van 45 euro, en je hebt 30 dagen storing op alle diensten, krijg je 30*4 (diensten) * 1 (euro) = 120 euro vergoeding. Tel uit je 'winst'.
::)
 
Fout.Dit is just waarom er zoveel verwarring is.
1,- per dag per dienst geld dus enkel wanneer je de diensten apart
afneemt.Een pakket wordt in deze 'garantie' regeling ook als 1 product
gezien daarom kon die regel er ook zo makkelijk komen.
Alleen iemand die stevig in de schoenen staat en wil gaan opzeggen
pas dan kan je (wat) meer terug krijgen maar dat bij de meeste dus
niet en blijft het zo dikke winst voor de heren van UPC.
 
Wolter zei:
Fout.Dit is just waarom er zoveel verwarring is.
1,- per dag per dienst geld dus enkel wanneer je de diensten apart
afneemt.Een pakket wordt in deze 'garantie' regeling ook als 1 product
gezien daarom kon die regel er ook zo makkelijk komen.
Alleen iemand die stevig in de schoenen staat en wil gaan opzeggen
pas dan kan je (wat) meer terug krijgen maar dat bij de meeste dus
niet en blijft het zo dikke winst voor de heren van UPC.

Ben benieuwd waar je die wijsheid vandaan haalt.

https://www.upc.nl/pdf/upc_garantieregeling.pdf

Waar jij je waarschijnlijk in vergist, is dat zenderpakketten (voor digitale TV) inderdaad als 1 gezien worden.
 
Terug
Bovenaan