S
stokvis
UPC heeft me een Cisco HD DVR8485 opgestuurd zonder afstandsbediending... Erg slordig, gemeld en na een paar minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik het verlossende antwoord dat ze er eentje opsturen. Bij het opnenen van de doos viel ook wel op dat er vetvlekken op de mediabox zaten, dus ik ben zo te zien niet de eerste eigenaar. Op zich geen probleem (begrijp dat ze moeten hergebruiken), maar even reinigen wordt dus kennelijk ook niet gedaan en ik vind dat toch niet zo'n fijn en klantvriendelijk gevoel. Ben ik een uitzondering of is dit standaardpraktijk van UPC?


