• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC vergeet afstandsbediening

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stokvis
  • Startdatum Startdatum
S

stokvis

UPC heeft me een Cisco HD DVR8485 opgestuurd zonder afstandsbediending... Erg slordig, gemeld en na een paar minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik het verlossende antwoord dat ze er eentje opsturen. Bij het opnenen van de doos viel ook wel op dat er vetvlekken op de mediabox zaten, dus ik ben zo te zien niet de eerste eigenaar. Op zich geen probleem (begrijp dat ze moeten hergebruiken), maar even reinigen wordt dus kennelijk ook niet gedaan en ik vind dat toch niet zo'n fijn en klantvriendelijk gevoel. Ben ik een uitzondering of is dit standaardpraktijk van UPC?
 
Zat er wel een stekker + SCART/HDMI bij ?

Wij kregen overigens afgelopen vrijdag een philips box opgestuurd, zat alles netjes bij.
Maar op de afstandsbediening zaten allerlei vlekken etc.
Heb de oude maar gehouden ;)
 
Dave670 zei:
Wij kregen overigens afgelopen vrijdag een philips box opgestuurd.

Alweer!!!
Hoeveelste is dat onderhand?

Misschien wordt het onderhand wel tijd voor een CI+ Module, als de TV-toestellen ervoor geschikt zijn.

73's
 
pa3eia zei:
Alweer!!!
Hoeveelste is dat onderhand?

Misschien wordt het onderhand wel tijd voor een CI+ Module, als de TV-toestellen ervoor geschikt zijn.

73's
Ja CI+ is leuk maar dan valt er niks meer op te nemen :)
Ja het netwerk hier in dorp is een gevalletje apart, daar gaat alles van kapot.
Ik denk dat dit box 8 is ;D
 
Dave670 zei:
Zat er wel een stekker + SCART/HDMI bij ?

Wij kregen overigens afgelopen vrijdag een philips box opgestuurd, zat alles netjes bij.
Maar op de afstandsbediening zaten allerlei vlekken etc.
Heb de oude maar gehouden ;)
Kabels wel erbij, HDMI. Ze sturen me nu een nieuwe AB op, maar dit duurt al 3 dagen... Ophalen in de winkel in Ehv was geen optie, maar voor mij wel makkelijker. Gelukkig heb ik een oude AB die ook werkt op de Cisco, anders kon ik geen tv kijken.
 
stokvis zei:
Kabels wel erbij, HDMI. Ze sturen me nu een nieuwe AB op, maar dit duurt al 3 dagen... Ophalen in de winkel in Ehv was geen optie, maar voor mij wel makkelijker. Gelukkig heb ik een oude AB die ook werkt op de Cisco, anders kon ik geen tv kijken.

Natuurlijk kan je TV zonder AB kijken. Je staat op, gaat naar je mediabox en drukt op de knoppen +\ - [Kanalen] om van zender te veranderen. Die knoppen staan op de voorkant van alle Cisco dozen.
 
Of je kijkt een paar dagen gewoon analoog TV en gebruikt de AB van je TV.

Maar je hebt natuurlijk in de basis wel gelijk, erg slordig gewoon van UPC om een mediabox zonder AB te leveren.
 
Ik heb inmiddels 3 mediaboxen mogen ontvangen, en leken allemaal nieuw te zijn (waren ook wel HD boxen).
 
pakket verandert maare krijg èèn oude mediabox gestuurt maarja hij deed het wel goed ik kreeg trouwens zo'n oude Thomson zilveren ding ik ging vanuit dat ik een zwarte thomson kreeg die nieuwe.. iemand een idee
 
Terug
Bovenaan