• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC verandert de voorwaarden per 1 oktober Horizon pakket.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter patrick1978
  • Startdatum Startdatum
P

patrick1978

Ik wou horizon pakket afsluiten heb eerst de voorwaarden eens gelezen wat is upc een slecht bedrijf voor bestaanden klanten de korting die op de website staat geld niet voor bestaanden klanten en klanten die hun pakket omzetten moeten € 49 en ipv 25 euro betalen ik vind dit zo slecht van upc ik hoop oprecht dat ze serieus naar deze klacht kijken en anders is upc een klant kwijt.
ik kan verschilende mensen die op 28 september een een horizon pakket heeft afgesloten,
en die hebben wel de korting.

(UPC GAAT NIET EERLIJK MET ZIJN BESTAANDEN KLANTEN OM.)
 
Wat je hier schrijft komt mij zeer onbekend voor.

Zo betaald iedereen €49.- administratie kosten (klant of geen klant) en gelden gewoon de kortingen zoals een half jaar Film 1, een half jaar het HD pakket en een half jaar het pluspakket gratis en de korting van €15,45 per maand.

Misschien als je de klantenservice belt dat ze je verder kunnen helpen en ben je straks wel een tevreden Horizon kijker.

Greetz,
Marc
 
Ik denk dat je wat beter moet lezen Marc, als je een pakket hebt van 3 in 1 en je wilt de horizon dan betaal je het volle pond, dus geen korting per maand. Dus nog een goede reden om het niet te doen buiten alle gebreken die er ( nog) inzitten.
 
iedereen die zich had ingeschreven bij UPC om zodra Horizon op de markt kwam een e-mail te krijgen is VIP en hoeft die 49 euro niet te betalen.

of krijgen achteraf automatisch die 49 euro terug gestort
 
hatolex zei:
En wat is daar niet eerlijk aan als ik vragen mag??

nou als ik het pakket afsluit geen € 39,50 betaal voor het pakket vorige maand,
kregen de upc bestaanden klanten het wel en als je het pakket nu afsluit moet je gelijk de volle pep betalen en dat vind ik er niet eerlijk aan.
 
Termen als eerlijk bewaar ik liever voor kinderarbeid, en arme boeren in andere landen.

Wel vind ik het dom van Upc, zo houd je de overstapper wel tegen, die denken "ok laat dan ook maar tot jullie dit product eens echt op de rails hebben, nu ben ik die korting misgelopen dag dag". Maar of dat nou zo oneerlijk is...
 
rcs zei:
Ik denk dat je wat beter moet lezen Marc, als je een pakket hebt van 3 in 1 en je wilt de horizon dan betaal je het volle pond, dus geen korting per maand. Dus nog een goede reden om het niet te doen buiten alle gebreken die er ( nog) inzitten.

Ik hoef absoluut niet beter te lezen want ik heb het nog een keer nagevraagd en wat ik heb geschreven hoef ik niet terug te nemen want de bestaande klant krijgt ook die korting!
 
marcvanhulst zei:
Ik hoef absoluut niet beter te lezen want ik heb het nog een keer nagevraagd en wat ik heb geschreven hoef ik niet terug te nemen want de bestaande klant krijgt ook die korting!
Deactieisgeldigtotenmet31december2012.
• Ukrijgt6maandenlangkortingophetabonnementstarief.DezeaanbiedingisalleengeldigvoornieuweUPC-abonnees
en bestaande abonnees die er een UPC-dienst (UPC Internet en/of UPC Bellen en/of UPC Digitale TV) bij nemen.
• IndienureedsoverUPCKabelTVenRadio,UPCInternet,UPCDigitaleTVofHorizonTVenUPCBellen(UPCAlles-in-1
Voordeelpakket) beschikt, kunt u overstappen naar het nieuwe alles-in-1 voordeelpakket. U komt dan echter niet in aanmerking voor de actie.

Lees dan dit maar eens goed.
 
rcs zei:
Deactieisgeldigtotenmet31december2012.
• Ukrijgt6maandenlangkortingophetabonnementstarief.DezeaanbiedingisalleengeldigvoornieuweUPC-abonnees
en bestaande abonnees die er een UPC-dienst (UPC Internet en/of UPC Bellen en/of UPC Digitale TV) bij nemen.
• IndienureedsoverUPCKabelTVenRadio,UPCInternet,UPCDigitaleTVofHorizonTVenUPCBellen(UPCAlles-in-1
Voordeelpakket) beschikt, kunt u overstappen naar het nieuwe alles-in-1 voordeelpakket. U komt dan echter niet in aanmerking voor de actie.

Lees dan dit maar eens goed.

Gewoon je aan de algemene voorwaarde vast houden zou ik zeggen en niemand geloven!!!!
 
Terug
Bovenaan