D
DeTim
https://www.upc.nl/popup.php?ContentName=txt_popup_contact_award
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4. Objectiviteit
• Voor alle duidelijkheid: De Award is géén prijs voor de beste dienstverlening of integraal het beste contact center, maar voor een uitzonderlijke prestatie: bijvoorbeeld een doorgevoerde verandering, een grensverleggende campagne
UPC
UPC was jarenlang de verbeelding van slechte klantenservice in Nederland en vervulde in de rol maar al te vaak de kop van jut in allerlei satirische en consumenten programma’s op TV. Afgelopen jaar was de maat vol en doorbrak een volledig nieuw management team de negatieve spiraal waarin. Met een heldere visie op het klantcontact van de toekomst, maar vooral zonder consessies is enorm hard gewerkt aan een totaal nieuwe invulling van de klantcontact organisatie. Voorheen heilige principes als Average Handling Time zijn losgelaten met als doel de klanttevredenheid te verhogen en de commerciele potentie van elk klantcontact te benutten. Alhoewel UPC zelf nog lang niet tevreden is, zijn de resultaten indrukwekkend. Klantgerichte oplossingen, sublieme management informatie, forecasting en planning en een bevlogen management zijn hierin de sleutels.
Dit is inderdaad geen prijs voor "beste callcenter", UPC heeft deze prijs gekregen omdat men van een callcenter met lage klanttevredenheid is gegroeid tot een callcenter met hoge klanttevredenheid.Mr. 97k5ixS744 zei:Goedemorgen, deze prijs is al een tijdje geleden uitgereikt.Dit is inderdaad geen prijs voor "beste callcenter", UPC heeft deze prijs gekregen omdat men van een callcenter met lage klanttevredenheid is gegroeid tot een callcenter met hoge klanttevredenheid.

Nogal vochtig inderdaad.Lytse Pier zei:Top, gefeliciteerd
(en nu niet meteen allemaal flamen, daar lopen genoeg topics over IMO)
[OT]
Enne, Mr. 97k5ixS744,
Hoe was je "vakantie" ? Nat ?
[/OT]