• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

upc valt in de prijzen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DeTim
  • Startdatum Startdatum
maar ze zijn er nog niet:

4. Objectiviteit
• Voor alle duidelijkheid: De Award is géén prijs voor de beste dienstverlening of integraal het beste contact center, maar voor een uitzonderlijke prestatie: bijvoorbeeld een doorgevoerde verandering, een grensverleggende campagne

https://www.ncca.nl/html/juryrapport2006.html

En hier het oordeel voor UPC:

UPC
UPC was jarenlang de verbeelding van slechte klantenservice in Nederland en vervulde in de rol maar al te vaak de kop van jut in allerlei satirische en consumenten programma’s op TV. Afgelopen jaar was de maat vol en doorbrak een volledig nieuw management team de negatieve spiraal waarin. Met een heldere visie op het klantcontact van de toekomst, maar vooral zonder consessies is enorm hard gewerkt aan een totaal nieuwe invulling van de klantcontact organisatie. Voorheen heilige principes als Average Handling Time zijn losgelaten met als doel de klanttevredenheid te verhogen en de commerciele potentie van elk klantcontact te benutten. Alhoewel UPC zelf nog lang niet tevreden is, zijn de resultaten indrukwekkend. Klantgerichte oplossingen, sublieme management informatie, forecasting en planning en een bevlogen management zijn hierin de sleutels.
 
Goedemorgen, deze prijs is al een tijdje geleden uitgereikt. ;) Dit is inderdaad geen prijs voor "beste callcenter", UPC heeft deze prijs gekregen omdat men van een callcenter met lage klanttevredenheid is gegroeid tot een callcenter met hoge klanttevredenheid.
 
Top, gefeliciteerd

(en nu niet meteen allemaal flamen, daar lopen genoeg topics over IMO)

[OT]
Enne, Mr. 97k5ixS744,
Hoe was je "vakantie" ? Nat ?
[/OT]
 
Mr. 97k5ixS744 zei:
Goedemorgen, deze prijs is al een tijdje geleden uitgereikt. ;) Dit is inderdaad geen prijs voor "beste callcenter", UPC heeft deze prijs gekregen omdat men van een callcenter met lage klanttevredenheid is gegroeid tot een callcenter met hoge klanttevredenheid.

Pardon !!
 
""Het nieuwe management heeft zowel de tevredenheid van de klant weten te vergroten""

Is niet erg moeilijk he' als je service zo verschrikkelijk slecht was cq is"......

Allweer dik een maand geleden de hele zooi van ome UPC opgezegd, krijg voorlopig alleen maar rekeningen binnen, voor de rest hoor ik niks.

Op de vraag of ze de opzeging binnen gekregen hebben heb ik ook nog geen antwoord gekregen waarom zou je je klanten ook serieus nemen...

Nee ben dik tevreden.... niks te klagen.... (behalve over het weer dan)
 
Lytse Pier zei:
Top, gefeliciteerd

(en nu niet meteen allemaal flamen, daar lopen genoeg topics over IMO)

[OT]
Enne, Mr. 97k5ixS744,
Hoe was je "vakantie" ? Nat ?
[/OT]
Nogal vochtig inderdaad.

Wat betreft de klanttevredenheid: je mag zeggen wat je wil, ik merk persoonlijk dat klanten het gesprek vaker met een goed gevoel beëindigen ("goh, ik ben goed geholpen", "je hebt me uitstekend geholpen", "heel fijn dat je mij hebt teruggebeld én mijn probleem hebt opgelost" etc). Daarnaast krijg ik ook dagelijks de klanttevredenheid in % te zien, en dat gaat gewoon duidelijk omhoog...
 
Terug
Bovenaan