• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC , top of flop?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ziggymaster
  • Startdatum Startdatum
Z

ziggymaster

Eigenlijk excact hetzelfde probleem ;

UPC , top of flop??
Er zijn inmiddels weer wat nieuwe hoofdstukken toegevoegd aan mijn UPC drama, sinds de laatste problemen, welke overigens nooit opgelost zijn.
Vandaar dat ik maar besloten heb mijn stukjes op zoveel mogelijk fora, internetsites, columns e.d. te gaan publiceren om zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van de klantvriendelijkheid, behulpzaamheid, vriendelijkheid en technische kennis welke bij de UPC medewerkers aanwezig is.
Situatie nu: al 4 weken geen HD tv, alleen analoog (op een nieuwe Panasonic VT plasma tv  ).
Ondernomen acties: inmiddels 5x telefonisch contact gehad, zonder resultaat, ja er kan een monteur komen op 30! (ja er staat echt dertig ;) (het is nu 2 december)).
Bekabeling vernieuwd á 50 euro incl. accessoires, beste van het beste (ook duurste (hirschmann koka799))wie betaald dat?Uiteraard geen effect, omdat alles al ong. 1maand (goed) gewerkt heeft.
Op een gegeven moment zijn de signaal waardes in het modem veel slechter geworden, ik krijg UPC echter niet aan het verstand dat het hun probleem is.En de wijkversterker oid. gewoon niet voldoende signaal geeft)
Heeft u wel eens de helpdesk van UPC gebeld?Wat een drama, het begint al dat je een postcode in moet spreken die blijkbaar niet wordt verstaan, (terwijl ik in ieder geval stukken beter en fatsoenlijker praat als dat gebrabbel van de medewerkers op de helpdesk notabene!Ik wil absoluut niet discriminerend overkomen, maar ik vind het werkelijk te zot voor woorden, dat ik iemand tot wel 3x toe moet vragen wat ze nu bedoelt of zegt.En helaas is dit uit eigen ervaring geen uitzondering)
Werkelijk op geen enkele manier probeert men de klant tevreden te stellen.

Inmiddels heb ik ong. 3 maanden UPC alles in 1 (aanbieding 25 MB, de week er na 50MB voor hetzelfde geldt, fijne medewerkers die je dat ook even vertellen, ook na vragen of er nog een nieuwe aanbieding aan kwam)
De 2e decoder, geen HD tv en ong. 4 uur tijd kwijt geweest, zonder resultaat.Enkel ergernissen, Hiervoor ruim 8 jaar ADSL alles in 1 gehad, en op 1 telefoontje na (aan het zwarte schaap )om mezelf aan te melden nooit geen problemen.
Ook is het internet via ADSL veel stabieler en voelt het minder sloom aan. Dat is ook niet zo gek als je de verbinding van UPC 24 uur analyseert, time outs, ping tijden van 40ms of meer, packet loss, de upc verbinding heeft het allemaal!
Ik hou mijn hart vast als ik zou willen skypen, de dochter msn, en de vrouw een online spelletje wil spelen.Dit heb ik gelukkig nog maar niet geprobeerd, ik weet echter het resultaat al.
Oh ja, voor ik het vergeet, als je bellen via UPC neemt, heb je nooit geen nummer herkenning meer, zowel in als uitgaand.Als je de helpdesk belt, "ja maar meneer natuurlijk niet, echter voor een paar euro per maand………………………………. "
Volgende keer weer een nieuwe episode van het UPC verhaal. Inmiddels zie ik al weer halleluja berichten over een nieuwe dienst.
Wordt vervolgd..
 
Ik wens je sterkte.

Mijn ervaring op dit forum is tot nu toe, dat ik na tig hulpkreten, 1 x keertje geholpen ben via webcare, wat uiteindelijk een monteur opleverde die de splitter/WCD heeft vervangen.
Maar alle andere vragen c.q. opmerkingen heb ik nooit een bevredigend antwoord op gehad van UPC. En het is dat ik zelf technisch goed onderlegd ben, maar anders had ik nog veel meer problemen gehad.

Issue van de veels te trage verbinding staat al een paar weken open. Daar zit tot nu toe weinig schot in.

En al te kritische opmerkingen alhier is men blijkbaar ook niet van gediend. :o
 
CaptainHook zei:
En al te kritische opmerkingen alhier is men blijkbaar ook niet van gediend. :o

Kritische opmerkingen worden hier soms afgedaan als klagen.......dat is jammer.
 
fred54 zei:
Kritische opmerkingen worden hier soms afgedaan als klagen.......dat is jammer.

Zodra de 'kritische opmerkingen' elke dag veelvuldig (door dezelfde personen) terugkomen, zijn het geen 'kritische opmerkingen' meer toch?
 
Creative Solution zei:
Zodra de 'kritische opmerkingen' elke dag veelvuldig (door dezelfde personen) terugkomen, zijn het geen 'kritische opmerkingen' meer toch?

Gelukkig, dat je dat zegt, dan voel ik me gelukkig niet aangesproken, (elke dag, veelvuldig), met in totaal 18 berichten in een half jaar tijd van mij afkomstig. Dat is bij andere personen inderdaad wel anders met meer dan 1000 berichten. So no hard feelings Creative Solution..... ;)
 
Als je globaal van een miljoen gebruikers uitgaat,
en er dagelijks een handvol klachten/vragen binnenstromen,
kun je inderdaad over Top spreken.
 
Tot half december 2011 top, nu glijdt UPC af naar flop. Ik vrees dat ik namens 5000 klanten in Arnhem, Velp en Rozendael kan spreken.

Klachten:
Internet:
- Steeds onderbrekingen, niet mogelijk naar streamimg video te kijken hierdoor.
- Thuiswerken kan niet. Steeds uit het netwerk gegooid worden.

Bellen:
- Kan al weken geen goed gesprek meer voeren via de telefoon, val steeds weg.

Communicatie UPC:
- word steeds aan het (wegvallende) lijntje gehouden.
- Steeds verlengen van storingsmeldingen en uitblijvende oplossingen.

Laat ik positief afsluiten: De maandelijkse afschrijvingen worden nooit onderbroken. Is er toch nog iets wat feilloos werkt. :)

Namens 5.00 klanten in Arnhem en omgeving groet ik u vriendelijk,

Simon de Waal
 
Terug
Bovenaan