J
jeroenstaman
Beste allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik heb van mijn schoonvader zo'n kek upc toetsenbordje gekregen. Had ie nog over nu die naar kpn is overgestapt. Nu vroeg ik mij af of je die wellicht ook aan de horizonbox kunt koppelen.
zal uiteraard wel niet, maar ik denk vraag t gewoon ff.
Groetjes!
Ik heb een vraagje. Ik heb van mijn schoonvader zo'n kek upc toetsenbordje gekregen. Had ie nog over nu die naar kpn is overgestapt. Nu vroeg ik mij af of je die wellicht ook aan de horizonbox kunt koppelen.
zal uiteraard wel niet, maar ik denk vraag t gewoon ff.
Groetjes!
