• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC toetsenbordje

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jeroenstaman
  • Startdatum Startdatum
J

jeroenstaman

Beste allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb van mijn schoonvader zo'n kek upc toetsenbordje gekregen. Had ie nog over nu die naar kpn is overgestapt. Nu vroeg ik mij af of je die wellicht ook aan de horizonbox kunt koppelen.

zal uiteraard wel niet, maar ik denk vraag t gewoon ff.

Groetjes!
 
@ Freakyman

Kan niet. USB aansluiting achterop de Horizonbox is uitgeschakeld.
 
Hoi Jeroen,

Dit zal niet gaan werken. Met de pairing optie in het menu van de horizonbox kun je een RF afstandbediening koppelen met de box, deze functionaliteit zit niet in het oude toetsenbord die geleverd werd bij de mediabox.
 
Heb er ooit nog extra voor moeten betalen voor dat kekke toetsenbord....... Heb er helaas nooit wat aan gehad.
 
@cas
Is er wellicht dan al bekend wanneer dat toetsenbordje van UPC geleverd gaat worden?
upc-horizon-remote-300x224.jpg
 
mkmrdm zei:
@cas
Is er wellicht dan al bekend wanneer dat toetsenbordje van UPC geleverd gaat worden?
upc-horizon-remote-300x224.jpg

Hopen aankomend overleg, 15 januari, hier meer duidelijkheid over te krijgen
 
Ronhaar zei:
Hopen aankomend overleg, 15 januari, hier meer duidelijkheid over te krijgen

En of deze dan ook kostenloos aan de huidige Horizon gebruikers ter beschikking gesteld gaat worden.. 8)
 
Chima zei:
En of deze dan ook kostenloos aan de huidige Horizon gebruikers ter beschikking gesteld gaat worden.. 8)

We zullen sowieso vragen onder welke condities de eventuele nieuwe AB verstrekt wordt als er al een nieuwe komt...
 
Chima zei:
En of deze dan ook kostenloos aan de huidige Horizon gebruikers ter beschikking gesteld gaat worden.. 8)

Lijkt me idd een mooie geste naar de Horizon gebruikers toe. We hebben sinds de start zo vaak gedoe gehad. Het begon met niet nakomen van leveringen, monteurs die niet konden komen voor installatie en daarna de vele storingen/vastlopers en niet werkende onderdelen. Proefkonijnen terwijl we wel voor een volwaardig produkt betalen. Dat is mijn mening dan.
 
Terug
Bovenaan