• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Thomson DVR grijs ontvangen, deze box werkt vanaf begin slecht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo iedereen!

Ik ga jullie eens wat leuks vertellen:

Wij hebben al 6 modems gehad, en hopelijk gaat de 6de niet kapot.

Nu hebben sinds kort een nieuwe Thomson DVR Grijs ontvangen. (nummer 10)
Hiervoor de Thomson DVR Zwart.

Maar de Thomson box weergeeft op RTL Lounge strepen en op MTV Brand new zwart beeld.
Daarop zit ook een OUT PUT voor analoge tv.
Nou jongens ik denk dat ik UPC maar ga vragen voor korting. (16,80 weg)
Want analoog via deze box is onmogelijk. (strepen verticaal en horizontaal) en veel gestoor.
Nou UPC is het zo moeilijk om een goeie te sturen?

Wat moet ik doen?
 
Bellen met de HD en vermelden dat de antenne uitgang defect is.
Ze zijn vast niet allemaal stuk, ik heb er eentje een jaar gehad en die werkte perfect 8)
 
Oké bedankt voor jullie antwoord.
Ik wacht nog even, want TNT heeft vanochtend aan de deur gestaan met iets van UPC.
Ben benieuwd met wat ;)

De TNT is weer geweest, hij stond aan de deur met:
iedvrdigitalplushd.jpg
 
Het begint er toch wel op te lijken dat jij het afvoerputje van UPC bent zeg. 6 modems, 10 mediaboxen, 't is wat......
 
MartCom zei:
Het begint er toch wel op te lijken dat jij het afvoerputje van UPC bent zeg. 6 modems, 10 mediaboxen, 't is wat......
Ja inderdaad, maare dit is prima beeld via die box zeg.
Overigens geen HD abonnement hoor.
maar kijk nu via HDMI.
 
davy16 zei:
Ik geloof van niet hoor, dit is de CISCO HD box van UPC
En je hebt geen HD-abo afgesloten? Dan zal ik als ik jou was je volgende rekening maar goed in de gaten houden. Die CISCO is normaal alleen voor HD dacht ik.
 
ManiacsHouse zei:
En je hebt geen HD-abo afgesloten? Dan zal ik als ik jou was je volgende rekening maar goed in de gaten houden. Die CISCO is normaal alleen voor HD dacht ik.

Misschien maken ze een uitzondering omdat ie al zoveel andere typen boxen heeft versleten? Normaal is dit de box die je krijgt bij HD DVR abonnementen.
 
Terug
Bovenaan