D
Dave670
Hallo iedereen!
Ik ga jullie eens wat leuks vertellen:
Wij hebben al 6 modems gehad, en hopelijk gaat de 6de niet kapot.
Nu hebben sinds kort een nieuwe Thomson DVR Grijs ontvangen. (nummer 10)
Hiervoor de Thomson DVR Zwart.
Maar de Thomson box weergeeft op RTL Lounge strepen en op MTV Brand new zwart beeld.
Daarop zit ook een OUT PUT voor analoge tv.
Nou jongens ik denk dat ik UPC maar ga vragen voor korting. (16,80 weg)
Want analoog via deze box is onmogelijk. (strepen verticaal en horizontaal) en veel gestoor.
Nou UPC is het zo moeilijk om een goeie te sturen?
Wat moet ik doen?
Ik ga jullie eens wat leuks vertellen:
Wij hebben al 6 modems gehad, en hopelijk gaat de 6de niet kapot.
Nu hebben sinds kort een nieuwe Thomson DVR Grijs ontvangen. (nummer 10)
Hiervoor de Thomson DVR Zwart.
Maar de Thomson box weergeeft op RTL Lounge strepen en op MTV Brand new zwart beeld.
Daarop zit ook een OUT PUT voor analoge tv.
Nou jongens ik denk dat ik UPC maar ga vragen voor korting. (16,80 weg)
Want analoog via deze box is onmogelijk. (strepen verticaal en horizontaal) en veel gestoor.
Nou UPC is het zo moeilijk om een goeie te sturen?
Wat moet ik doen?

