• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC tevreden over helpdeskvorderingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mzz
  • Startdatum Startdatum
M

mzz

Dit las ik op Webwereld: De klantenservice van UPC is de afgelopen tijd fors verbeterd. Alleen tijdens storingen worden gefrustreerde bellers niet direct geholpen.

lees verder op https://www.webwereld.nl/nieuws/17269.phtml

lachen zeg... whahahahahahahah
 
Dat komt omdat al die gefrustreerde bellers allemaal tegelijk bellen, terecht, maar om iedere kl zo goed mogelijk te woord te staan is tijd nodig ........

:][
 
Tijntje zei:
Dit las ik op Webwereld: De klantenservice van UPC is de afgelopen tijd fors verbeterd. Alleen tijdens storingen worden gefrustreerde bellers niet direct geholpen.

lees verder op https://www.webwereld.nl/nieuws/17269.phtml

lachen zeg... whahahahahahahah

Ik weet niet wat je nou probeert ze zeggen met 'lachen zeg whahahaha'.... maar het is wel de realiteit wat er staat. Er word tenminste gewoon eerlijk gezegd dat fouten gemaakt worden, die maak jij toch ook of niet. Er is zeker wel verbetering, ik zie het toch zelf ook om me heen, ik werk er.
Of is zo'n reactie weer een poging om mensen uit te lokken tot zwartmaken van upc.. :) zou natuurlijk ook kunnen
 
Ik wil niemand zwart maken bij UPC! Maar ik heb nog steeds slechter ervaring bij de helpdesk van Chello. Vaak zegt upc tegen mij dat probleem aan mijn pc ligt! Maar na paar keer bellen gegeven se toe dat aan hun zelf ligt! Ik heb gewoon het gevoel dat de eerste antwoord van chello... het ligt niet aan ons maar aan u! Ik ga weg bij chello als contract van de zomer afloopt! Ik ben het zat!
 
Ik ben het zat!
Dan ga je toch weg zodra dat kan? Ik houd je niet tegen hoor. :)

btw, als jij niet beleefd met tegen helpdeskmedewerker, dan hoef je wmb niet te verwachten dat zij je goed en/of netjes zullen helpen. :)
 
Ik ben altijd beleefd tegen de mensen van de helpdesk! Ze ontkennen vaak dat er problemen zijn! En zeggen dat probleem bij de klant ligt, maar dat is vaak niet zo! En daar word ik zo moe van! En daar betaal je veel geld voor! Vaak problemen met newsservers! de meelbox werken de laatste tijd weer naar behoren......
 
binaries van upc zijn idd de slechtste van nederland, maar ja dat zijn zaken die je niet perse via upc hoeft te doen, er zijn zat newsserver op het net te vinden. Maar het blijft idd zwaar naadje
 
Terug
Bovenaan