L
lexvo
De telemarketing van UPC is erg irritant. De afgelopen weken hebben ze geprobeerd mij zo'n twee keer per dag te bereiken. Het vervelende is dat het een anoniem nummer betreft zodat je niet weet wie er belt. Bovendien zat ik in het buitenland met een aardig tijdverschil, daardoor kon ik niet altijd opnemen.
Als ik opnam, werd vrijwel meteen de verbinding weer verbroken. Dit gebeurde meerdere keren. Ontzettend vervelend!
Uiteindelijk kreeg ik bij het opnemen wel iemand aan de lijn en bleek het UPC te zijn.
Ik weet dat er een bel-me-niet register is en daar heb ik mij inmiddels ook aangemeld. Maar ik vind evengoed bovenstaande gang van zaken onacceptabel. Het heeft veel weg van stalking! Als iemand niet opneemt, spreek dan een voicemail in of stuur een SMS dan weet je in elk geval wie er steeds probeert te bellen.
Ik was een tevreden klant bij UPC, maar met deze ervaring ben ik dat niet meer.
Als ik opnam, werd vrijwel meteen de verbinding weer verbroken. Dit gebeurde meerdere keren. Ontzettend vervelend!
Uiteindelijk kreeg ik bij het opnemen wel iemand aan de lijn en bleek het UPC te zijn.
Ik weet dat er een bel-me-niet register is en daar heb ik mij inmiddels ook aangemeld. Maar ik vind evengoed bovenstaande gang van zaken onacceptabel. Het heeft veel weg van stalking! Als iemand niet opneemt, spreek dan een voicemail in of stuur een SMS dan weet je in elk geval wie er steeds probeert te bellen.
Ik was een tevreden klant bij UPC, maar met deze ervaring ben ik dat niet meer.
(naar: Herman Finkers)