• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Telefonie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Lefty
  • Startdatum Startdatum
L

Lefty

Internet en TV had ik al jaren van UPC zonder klachten. Vorig jaar werd ik door UPC vele malen lastig gevallen of ik niet een totaal pakket wilde met digitale telefonie. Na lang wikken en wegen toch maar ja gezegd en meteen een afspraak gemaakt voor een monteur etc. Dit alles werd meteen vastgelegd dmv voicelock.
Alleen op de dag dat de monteur zou komen (een vrije dag voorgenomen) kwam er niemand.
toch maar eens bellen met upc, sorry meneer we hebben geen afspraak bij u staan.
Gevraagd; "hoe kan dit dan alles was vastgelegd met Voicelock?" Sorry wij weten van niks, wij maken die afspraken niet, dat doet een anders bedrijf uit onze naam, stuurt u maar een brief naar de klantenservice.
Een nette brief geschreven zoals mij is gevraagd. Werd ik later weer terug gebeld; door dat bedrijf "UPC" JA sorry meneer wij waren de afspraak met u kwijt geraakt, maar we hebben hem weer gevonden".
Toch maar gevraagd waarom belt u dan niet even, "ja we hadden u nummer niet... toch knap dat u nu dan weer belt. Maar gezegd dat ik voordat ik een nieuwe afspraak maak eerst een reactie van UPC op mijn brief wilt.
Toen UPC maar weer eens gebeld om een reactie, kreeg ik te horen dat mij klacht opzij is geschoven want ze konden geen afspraak vinden.
ERGO: de bedrijven van UPC werken langs mekaar heen, nemen klachten niet serieus.
Dus UPC stop je totaal pakket maar daar waar de zon niet schijnt. ???
 
Terug
Bovenaan