UPC Telefonie <storing?

G

gastje

Hallo allemaal.

Wij hebben thuis een gewone huistelefoon, en we hebben nu al 5 dagen achter elkaar helemaal geen verbinding.
De telefoon doet gewoon helemaal niks meer.

Gisteren daarentegen hadden we heel even in de middag verbinding, maar daarna viel `ie alweer helemaal uit en tot nu toe is daar niks aan veranderd.

Dit is al veel vaker voorgekomen, dat even de verbinding wegviel, maar zolang hebben we het nog nooit gehad.

Hebben meer mensen hier last van, of last van gehad?
 
we hebbeb ook telefoon van chello,en het is meer regelmaat dan uitzondering dat de telefoon of
uitvalt of er zit een ruis door de verbinding.
Al een paar X gebeld naar helpdesk,en krijg het leuke antwoord dat het netwerk in mijn buurt
nou niet bepaald goed is.
Met andere woorden,ik moet der maar mee leren leven >:(
Achja nog 3 maanden dan is abbo afgelopen,en dan alles van chello deruit!!! en dan
maar overstappen naar adsl en telefoon via KPN.

6708
plus abbo
 
Yep, hier ook het zelfde gehad ruis op de lijn, geen verbinding (dit is een aantal keer gebeurt), niet gebeld kunnen worden vanaf KPN, geen kies toon, fax geluid op de lijn als je de hoorn op neemt, in gesprekstoon (als je zelf niet aan het bellen bent).
Dit is een kleine opsomming van alle ellende! >:(

In totaal 5 jaar UPC Telefonie gehad, in Juni ben ik naar KPN over gegaan. En nu geen ruis op de lijn, gewoon verbinding, wel gebeld kunnen worden, een kies toon, en geen fax geluid op de lijn als je de hoorn op neemt. :laugh:

Mvrg,

Bd

postc: 6700
 
Bij ons werkt UPC Telefonie al zes jaar zonder storing. Ik zeg altijd maar: UPC heeft best mooie diensten. Werken over het algemeen ook goed, behalve bij installatie. Dan wil er nog weleens wat misgaan. De administratie moet je dan vooral in de gaten houden, want dat gaat standaard fout. Verder wel een tevreden klant van o.a. UPC Telefonie dus. Geen problemen en nooit een storing gehad.
 
Klinkt als een ??? geflipte :P telefoniemodem of een te slecht (retour)signaal. Mijn advies, bel upc en vraag of ze z.s.m. een monteur langsturen om de boel door te meten en zonodig een ander modem te plaatsen. Mochten ze niet snel genoeg willen komen herinner ze dan aan het feit dat het beleid :police: is om telefonie storingen binnen 24-uur op te lossen en dat deze storingen voorrang hebben t.o.v. andere (lees chello & digital) storingen. Veel succes.
 
Heb op 21 oktober de gehele avond stroring gehad met digitale trelefonie. Sreeds wegvallende verbindingen en ook was de kiestoon regelmatig zoek. Op 2 lijnen zelfs. Gelukkig deed de KPN lijn het nog, kon dus toch telefoneren.

greetz,
Lennert
 
Ik lees hier veel reacties op UPC niveau: DOM!

Als je een storing met je telefoon hebt, moet je maar bellen... ooooooooooke..... eh... mag ik wat zeggen... de telefoon heeft een storing dus ik kan niet bellen????

Bij ons ligt de telefoon er nu al een paar dagen uit, dit hebben we niet eerder meegemaakt dus ik heb al gemaild met UPC maar natuurlijk moeten we lang wachten op een reactie... :-X
 
hmmm dan ben je denk ik één van de weinige in Nederland die geen mobiele telefoon heeft.

K weet niet of je het weet maar dat is ook een manier van bellen!!
 
We hebben wel een mobiele telefoon, daar niet van, maar weet je wat ze van je vragen?

1. Als ik een storing heb met mijn telefoon. Wat kan ik dan doen?
Een storing kunt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar doorgeven. Het storingsnummer is: 0900-1580 (€ 0,10 per minuut).

Ik vind het belachelijk dat je bij een storing dus bent aangewezen op een betaald service nummer.
 
Terug
Bovenaan