• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC Telefonie opzeggen :-)

E

Edgar

Vandaag KPN formulier ingevuld om mijn telefoon nummer per 16 dec door KPN over te nemen ... COOL ;D

Toen ik naar upc belde om te zeggen dat ik mijn Tel.Abbo op wilde zeggen vroeg een UPC gast. Waarom wilt u het opzeggen? Ik vond het heerlijk om te zeggen "Omdat UPC netwerk $%$#@!@%# is"

Zodra dit geregeld is dan gaat Internet van Chello ook de deur uit.

Wou ik effe kwijt ;)
 
Ik ben ook van plan om weer terug te gaan naar KPN.

Twee vragen:
Heb je het online geregeld met KPN of moet je daarvoor naar de primafoon?
Wat zijn de kosten?
 
Upc zegt tenminste nog het vorige abbo van je op... niet dat je daar veel aan hebt ;D

:6 :6 :6 666
 
Dan mag je je portomonnee trekken voor KPN, ten eerste aansluitkosten, 10 euro per maand meer aan abonnements kosten. Kosten voor VoiceMail, Nummerweergave en Wisselgesprek en dan heb je nog steeds geen minuut gratis gebeld.

En uit eigen ervaring kan ik zeggen.... ook KPN is niet alles!
 
@Mischa
-KPN aansluitkosten vallen weg met de terug te ontvangen borg van UPC
-Belbudget kost maar 9,95 per maand, samen met Wanadoo Family 20 Mbit +telefonie (€ 27,50) ben je toch stukken voordeliger uit!

ZIE: https://www.wanadoo.nl/adsl/info_adsl_family_telefonie.html
-snelheid 20 Mbit/s / 1024 Kbit/s*
-geen datalimiet
-onbeperkt bellen naar alle vaste telefoonnummers in Nederland!
-geen starttarief per gesprek binnen Nederland naar vaste telefoonnummers
-zeer voordelige gesprekstarieven naar mobiele en internationale nummers
-u kunt uw huidige toestel gewoon blijven gebruiken
-u behoudt uw KPN telefoonnummer waarop u gewoon gebeld kunt blijven worden, maar krijgt ook een tweede Wanadoo telefoonnummer waarmee u zelf goedkoper kunt bellen
 
Mischa zei:
Dan mag je je portomonnee trekken voor KPN, ten eerste aansluitkosten, 10 euro per maand meer aan abonnements kosten. Kosten voor VoiceMail, Nummerweergave en Wisselgesprek en dan heb je nog steeds geen minuut gratis gebeld.

En uit eigen ervaring kan ik zeggen.... ook KPN is niet alles!

Yohh!! Come back to earth  !!   :police:
Wat dacht je van de 0900 nummer die je bijna dagelijks/wekelijks moet bellen naar UPC Helpdesk omdat voor de zoveelste keer UPC netwerk problemen heeft. ( zie de feiten https://www.chello.nl/Support/Storingen/Zuid_Holland/ ) dit probleem is nog steeds niet opgelost. Als mijn modem geen IP heeft, dan werkt mijn telefonie en Internet NIET. >:(

Hoe dan ook, als ik meer moet betalen voor een betere service dan ga ik voor een betere service en niet voor die bagger service van UPC. Telefoon verbinding heeft voor mij een hoge prio en die moet het gewoon altijd doen.

Ik snap niet dat er zulke bedrijven als UPC mogen bestaan in Nederland   :#
 
En als je ... nou eens toevallig ... geen en nooit problemen gehad hebt met de service van UPC?

Inderdaad dan is het wel heel veel goedkoper dan KPN hoor en sneller!

Voorbeeld:  ik vroeg eens Nummerweergave aan bij KPN, kreeg 48 uur later een brief dat over 2 dagen Nummerweergave aktief zou worden in de centrale, kosten in euros 1,25.
Vroeg ook Nummerweergave aan bij UPC, binnen 1 minuut had ik het op mijn telefoonlijn, en... gratis.

Tel mijn vorige posting daarbij op.
De klantenservice van KPN is trouwens ook een 0900 nummer hoor.


En o ja... ik vind de diensten van UPC helemaal niet "bagger",  sterker nog, ik ben er erg blij mee!
 
Mischa zei:
Tel mijn vorige posting daarbij op.
De klantenservice van KPN is trouwens ook een 0900 nummer hoor.

Laatste wat ik hierover zeg  ;)
https://www.kpn.com/kpn/show/id=282750/sc=d51029

- Nu gemeld is snel hersteld!
Meld direct uw storing op uw vaste telefoonlijn bij de Storingsdienst Vaste Net 0800-0407. Zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Wat zijn de kosten bij een storing?
Als de oorzaak van de storing aan het netwerk van KPN ligt, dan is herstel hiervan gratis
 
Ik heb helemaal geen storing gehad. En maak probleemloos gebruik van mijn UPC produkten. Als je het allemaal "bagger" vindt, dan zou ik zeker een andere provider nemen.

Dit was het ook van mijn kant, want dit lijkt een chat sessie te worden.
 
Mischa zei:
Dan mag je je portomonnee trekken voor KPN, ten eerste aansluitkosten, 10 euro per maand meer aan abonnements kosten. Kosten voor VoiceMail, Nummerweergave en Wisselgesprek en dan heb je nog steeds geen minuut gratis gebeld.

En uit eigen ervaring kan ik zeggen.... ook KPN is niet alles!

Helaas, onjuiste info zie https://www.kpn.com/kpn/show/id=1040066
 
Terug
Bovenaan