P
pjee
Hallo
Heb hier UPC telefonie. Werkt op zich prima. Afgelopen week de homevox 1-5N overleden. Die had nummerherkenning op enkel de eerste poort.
NU wil ik een nieuwe (goedkope) centrale kopen. Werkt de Profoon CX4+ of CX6+ goed? Deze schijnt nummerherkening door te sturen, maar ook fsk zoals bij Upc?
Geen timing/storingen?
Wie heeft goede ervaringen met centrales?
Graag advies.
Piet
[email protected]
Heb hier UPC telefonie. Werkt op zich prima. Afgelopen week de homevox 1-5N overleden. Die had nummerherkenning op enkel de eerste poort.
NU wil ik een nieuwe (goedkope) centrale kopen. Werkt de Profoon CX4+ of CX6+ goed? Deze schijnt nummerherkening door te sturen, maar ook fsk zoals bij Upc?
Geen timing/storingen?
Wie heeft goede ervaringen met centrales?
Graag advies.
Piet
[email protected]
