• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC telefonie met telefooncentrale en nummerherkenning: WELKE?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pjee
  • Startdatum Startdatum
P

pjee

Hallo

Heb hier UPC telefonie. Werkt op zich prima. Afgelopen week de homevox 1-5N overleden. Die had nummerherkenning op enkel de eerste poort.

NU wil ik een nieuwe (goedkope) centrale kopen. Werkt de Profoon CX4+ of CX6+ goed? Deze schijnt nummerherkening door te sturen, maar ook fsk zoals bij Upc?
Geen timing/storingen?

Wie heeft goede ervaringen met centrales?

Graag advies.

Piet
[email protected]
 
goegel is , of zoek is op de kpn site, die verkoopt tenslotte die dingen..
hier zal je waarschijnlijk niet heel veel verder komen
 
pjee zei:
Hallo

Heb hier UPC telefonie. Werkt op zich prima. Afgelopen week de homevox 1-5N overleden. Die had nummerherkenning op enkel de eerste poort.

NU wil ik een nieuwe (goedkope) centrale kopen. Werkt de Profoon CX4+ of CX6+ goed? Deze schijnt nummerherkening door te sturen, maar ook fsk zoals bij Upc?
Geen timing/storingen?

Wie heeft goede ervaringen met centrales?

Graag advies.

Piet
[email protected]
De verkopers van UPC hebben me wijsgemaakt dat de Profoon CX6+ zou moeten werken inclusief nummerherkenning! Om die reden ben ik op het alllerlaatste moment overgestapt (afgelopen maandag 5-11) naar het anytime abo. Mijn fax moet er ook op gaan werken, allemaal no problem. Zeggen ze....

Ben nog in afwachting van zelfinstallatiepakket dus ik weet nog niet of het "no problem" is.
 
De Profoon CX 4+ (dacht dat we 6+ hadden, maar tis 4+) geeft inderdaad FSK nummermelding door! Net uitgeprobeerd, alles werkt, alleen de fax nog testen! Het werkt dus inderdaad op deze telefooncentrale!

Pjee, jij hebt nu vast ook je spullen in huis, dus ik ben benieuwd of het je lukt. Ik heb de oude splitter laten zitten, want we hebben geen wandcontactdoos meer, maar een gigasplitter met 3 aansluitingen (internet radio tv) direct op de groene kabel in de woonkamer. Nu nog een mooi weggewerkte telefoonkabel naar de meterkast leggen (KPN aansluitpunt) en de centrale definitief aansluiten nadat het nummer van KPN is overgezet en klaar is Kees. Overstappen blijkt inderdaad nog niet moeilijk te zijn!

De motorola surfboard 5100 schijnen we te mogen houden, dus we hebben nu 2 modems en voor 1 borg betaald. :-X
 
Terug
Bovenaan