• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC survey nept de boel?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mango
  • Startdatum Startdatum
M

Mango

Nou kan ik me voorstellen dat je niet altijd tevreden bent over
de service, maar na een monteur langs te hebben gekregen krijg
je (altijd?) een mailtje met een upc servey over hoe de service was
en of je probleem opgelost is..

Nou kon ik na de 1e monteur dit prima invullen, aangegeven overigens
dat er niets verbeterd was, maar ik vermoed ook dat die survey nooit
gelezen is.. als dat wel zo zou zijn zou upc toch wel contakt opnemen?

Maar goed, na de 2e monteur.. die ruim een week geleden langs was
geweest krijg ik weer een survey-mailtje, nou zonder mooie plaatjes,
maar goed.. ik klik wel op de link... en dan begint het:

vol goede moed open ik de link.....
een heel mooi welkom-scherm, enige nadeel is dat hij wat op leeftijd
is, 2005 onderin beeld siert niet...


ik klik hoopvol om me hart uit te storten

in de survey dat mijn problemen helemaal niet zijn verholpen, waarna ik dus
dit scherm te zien krijg...


Zouden ze weten dat ik nog problemen heb?

zouden ze dit expres doen? Zodat niemand ooit nog te weten komt dat
ik helemaal niet zo content ben met de werkzaamheden? Dat ze eigenlijk
een heel negatieve survey zouden krijgen? Waarom denken ze dat er
2 monteurs nodig waren dan? Niet omdat alles zo goed opgelost word.
Ik klik maar verder zie dit scherm...


Totaal ontredderd en zwaar manisch depressief besluit ik te doen wat de survey
van mij eist: het venster sluiten... als ik op dat moment de keus had om iets
anders te doen, zoals sla een willekeurige HD-medewerker met een salami tot
deze begint te zingen.. had ik die keus gedaan... maar ja, die was er niet, en
we weten allemaal dat de kans klein is dat die er komt. Zou wel een stuk beter
zijn...

1 ding weet ik nu wel, niet alleen TV-signaal is brak, niet alleen internet is brak,
niet alleen de telefonie van UPC is brak, de HD-medewerkers (laatste overigens
best coulant en meewerkend) zijn brak, niet alleen de monteurs zijn brak....

Maar ook de survey is brak...
 
Dat is meestal zo met dit soort 'onderzoeken'; bij een negatieve mening/ervaring of als je mening niet aansluit op de visie van UPC, behoor je niet tot de doelgroep... Anders kan UPC toch nooit met dit soort uitspraken naar buiten komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijf het vreemd vinden dat je een survey krijgt die je dan niet kan invullen...
Ik zal hem hier even invullen..

klanttevredenheidsonderzoek
Tevreden? : Nee
probleem verholpen? Nee

Het is erg fijn dat ze steeds socialere monteurs sturen hoor,
ik kan me geen upc-monteur herinneren die niet sociaal was..
Maar wat heb je er aan als ze niets kunnen oplossen? De laatste zag een retourgeschikte Hirshmann versterker aan
voor een niet-retourgeschikte, nou maakte dat geen fluit uit want de modem zat er niet aan gekoppeld, dus om te
zeggen dat ze goed opletten? Ze zijn sociaal, maar kijken net als de HelpDesk naar de standaard dingetjes..
Oh, een oude adapter, dan is dat het probleem.. niet dus... oh, een versterker.. dat is het probleem..

Zijn de monteurs ingehuurd en krijgen ze betaald per cliënt? Hoe komt het dat je er nooit op gewezen word
dat het formulier dat ze je geven ter ondertekening, eigenlijk niet getekend MAG worden, omdat het een
accoord is voor het oplossen van het probleem terwijl er wezenlijk niets opgelost word? Ik beschouw ze dan
ook niet als een opgelost-formulier maar een formulier voor wat ze gedaan hebben..

De voeding is goed vervangen, de AOP is goed vervangen.. of het werkt? Dat wil ik dan wel een kijken of
UPC de ballen heeft om mij dan aansprakelijk te houden voor verdere kosten e.d..

Nou heeft snap ik ook niet waarom je aan kan geven hoe laat de monteur moet komen, ik deed het verzoek voor
een monteur in de middag, het liefst zo laat mogelijk.. dus om 10 uur in de morgen stond die er.. Ja, en op dat
moment geen probleem met internet e.d. dus kan je meten wat je wil, maar dat heeft dus geen nut.. en zo kan
UPC nog 10 monteurs sturen.. maar een structureel probleem verhelpen?

En nu?
wacht ik de volgende grote storing af....
Niet dat er wat veranderd.. want tegen de tijd dat er een monteur komt..
is de storing weer voorbij en zijn de signaalwaardes goed.

Eerst dacht ik aan overstappen, maar nu word het meer en meer een principekwestie..
 
Terug
Bovenaan