M
Mango
Nou kan ik me voorstellen dat je niet altijd tevreden bent over
de service, maar na een monteur langs te hebben gekregen krijg
je (altijd?) een mailtje met een upc servey over hoe de service was
en of je probleem opgelost is..
Nou kon ik na de 1e monteur dit prima invullen, aangegeven overigens
dat er niets verbeterd was, maar ik vermoed ook dat die survey nooit
gelezen is.. als dat wel zo zou zijn zou upc toch wel contakt opnemen?
Maar goed, na de 2e monteur.. die ruim een week geleden langs was
geweest krijg ik weer een survey-mailtje, nou zonder mooie plaatjes,
maar goed.. ik klik wel op de link... en dan begint het:
vol goede moed open ik de link.....
een heel mooi welkom-scherm, enige nadeel is dat hij wat op leeftijd
is, 2005 onderin beeld siert niet...
ik klik hoopvol om me hart uit te storten
in de survey dat mijn problemen helemaal niet zijn verholpen, waarna ik dus
dit scherm te zien krijg...
Zouden ze weten dat ik nog problemen heb?
zouden ze dit expres doen? Zodat niemand ooit nog te weten komt dat
ik helemaal niet zo content ben met de werkzaamheden? Dat ze eigenlijk
een heel negatieve survey zouden krijgen? Waarom denken ze dat er
2 monteurs nodig waren dan? Niet omdat alles zo goed opgelost word.
Ik klik maar verder zie dit scherm...
Totaal ontredderd en zwaar manisch depressief besluit ik te doen wat de survey
van mij eist: het venster sluiten... als ik op dat moment de keus had om iets
anders te doen, zoals sla een willekeurige HD-medewerker met een salami tot
deze begint te zingen.. had ik die keus gedaan... maar ja, die was er niet, en
we weten allemaal dat de kans klein is dat die er komt. Zou wel een stuk beter
zijn...
1 ding weet ik nu wel, niet alleen TV-signaal is brak, niet alleen internet is brak,
niet alleen de telefonie van UPC is brak, de HD-medewerkers (laatste overigens
best coulant en meewerkend) zijn brak, niet alleen de monteurs zijn brak....
Maar ook de survey is brak...
de service, maar na een monteur langs te hebben gekregen krijg
je (altijd?) een mailtje met een upc servey over hoe de service was
en of je probleem opgelost is..
Nou kon ik na de 1e monteur dit prima invullen, aangegeven overigens
dat er niets verbeterd was, maar ik vermoed ook dat die survey nooit
gelezen is.. als dat wel zo zou zijn zou upc toch wel contakt opnemen?
Maar goed, na de 2e monteur.. die ruim een week geleden langs was
geweest krijg ik weer een survey-mailtje, nou zonder mooie plaatjes,
maar goed.. ik klik wel op de link... en dan begint het:
vol goede moed open ik de link.....
een heel mooi welkom-scherm, enige nadeel is dat hij wat op leeftijd
is, 2005 onderin beeld siert niet...
ik klik hoopvol om me hart uit te storten
in de survey dat mijn problemen helemaal niet zijn verholpen, waarna ik dus
dit scherm te zien krijg...
Zouden ze weten dat ik nog problemen heb?
zouden ze dit expres doen? Zodat niemand ooit nog te weten komt dat
ik helemaal niet zo content ben met de werkzaamheden? Dat ze eigenlijk
een heel negatieve survey zouden krijgen? Waarom denken ze dat er
2 monteurs nodig waren dan? Niet omdat alles zo goed opgelost word.
Ik klik maar verder zie dit scherm...
Totaal ontredderd en zwaar manisch depressief besluit ik te doen wat de survey
van mij eist: het venster sluiten... als ik op dat moment de keus had om iets
anders te doen, zoals sla een willekeurige HD-medewerker met een salami tot
deze begint te zingen.. had ik die keus gedaan... maar ja, die was er niet, en
we weten allemaal dat de kans klein is dat die er komt. Zou wel een stuk beter
zijn...
1 ding weet ik nu wel, niet alleen TV-signaal is brak, niet alleen internet is brak,
niet alleen de telefonie van UPC is brak, de HD-medewerkers (laatste overigens
best coulant en meewerkend) zijn brak, niet alleen de monteurs zijn brak....
Maar ook de survey is brak...