R
Robbiej
Hey. ik net contact opnemen met UPC. blijkt dat mn bestelling van vorige week helemaal niet doorgekomen is..
ik had eerst een mail gestuurd.
kreeg ik dit antwoord:
wat doen? gewoon bij t for telecom halen?
maar ik heb wel een ordernr bedenk ik net. terugbellen dan maar weer?
ik had eerst een mail gestuurd.
kreeg ik dit antwoord:
dus ik bellen. word ik doorverwezen naar dat 0900 nr. ik daar dus naartoe bellen. krijg ik te horen dat er helemaal geen bestelling geplaatst is door ons. nadat ik vroeg. of ik het dan gewoon kon afhalen bij bijvoorbeeld t for telecom in de stad (zoals op de upc site staat) antwoorde ze ja. en toen ik vroeg dat ik dan niet alsnog over 3 weken nog zon pakket voor de deur heb staan. en dat ik dubbel kan gaan betalen. antwoorde ze dat dat niet zou gebeuren.Uw aanvraag is nog niet verwerkt in ons systeem, als u dit wilt bespoedigen
verzoeken wij u contact op te nemen met 0800-1872.
Daar kunt u direct het pakket aanvragen en een verwachtte leverdatum meekrijgen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
wat doen? gewoon bij t for telecom halen?
maar ik heb wel een ordernr bedenk ik net. terugbellen dan maar weer?