• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UPC stopt service vroegtijdig (oplichting??)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kett
  • Startdatum Startdatum
K

Kett

Vandaag (28-2) kan ik geen e-mail meer ophalen op [email protected] .
Ik had toch graag de laatste mailtjes nog ontvangen.

Ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat ik betaald heb tot het einde van februari.
 
Ik wil zeker zijn dat ik de laatste e-mailtjes heb opgehaald.
 
vaak loopt een abonnement toch in de loop van de laatste dag af?

oplichting lijkt mij dan ook wel erg ver gaan... Je weet dat je abo afloopt (neem ik aan) dan neem ik ook aan dat je iedereen ervan op de hoogte heb kunnen brengen dat het emailadres uit de lucht gaat...
 
Ik denk juist niet aan oplichting.

Stel dat een opzegging die er voor jou instaat per 28-02-09 23:59:59 (dus tot de allerlaatste seconde op de dag). Als er maar een kleine vertraging is, zal dit waarschijnlijk al betekenen dat je ook voor de volgende dag betaalt (01-03-09 tot bijv. 5 uur o.i.d.).

Dat is natuurlijk niet de bedoeling (dan zou je ook meteen gaan mokken over oplichting e.d.).

Zoals Bas al aangaf lijkt het mij niet meer dan logisch dat je al een aantal dagen van tevoren aangeeft dat het mailadres gaat wijzigen. Als je dat niet gedaan hebt lijkt mij dat niet slim. :)
 
Terug
Bovenaan